saabergromt Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 er det mulig å bytte ut den stygge av/på knappen på kabinettet ? Tenkte å bytte til en fancy vippe bryter, noe ala de som er på fanbusen fra PC Mods. Funker dette ? Med et atx hovedkort, vil ikke da av og på posisjonen variere for hver gang jeg slår på maskina ? Lenke til kommentar
Inkontinentus Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 har tenkt på å sette en ringeklokke som av/på knapp :smile: Lenke til kommentar
Cray Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Du må da ha en bryter som du vipper opp, og som automatisk vipper tilbake. For viss du bruker en vanlig av/på bryter vil maskinen tolke dette som om du holder inne på knappen mer en fire sek, og dermed slå seg av Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Det feteste hadde vært en retina scanner som scanner øyeeplet for verifisering før pc'en skrus på med en voice-recognition sensor. Tok litt av der ja En dørklokke (helst med ordentlig lyd) høres fett ut! Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg har nøkkellås bak maskinen. Jeg må skru på den for å gi strøm til PSU'en slik at on/off knappen virker når jeg trykker på den...hvis dere skjønte noe av det..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå