-Lasse Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå har jeg ganske lite peiling innen akkuratt dette området, men problemet kommer når jeg setter på at dvd-brenneren skal brenne CD med CS installasjonsfila Brenneprogrammet brenner og det kommer opp at den har brent suksessfult, men når jeg tar ut plata og ser bak har den ikke brent noen ting! Hva er feil da? NÅ er jeg ganske noob innen dette området Håper noen gidder å ta seg tid til å svare Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) pass på att det står haket av på Write og ikke Simulation! simulation er bare en test for å se om du får brent evt på en høy hastighet.. Endret 23. juni 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Har gjort det, men den vil ikke uansett Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvis det er slik at du er noob, og at du ikke har brent så mye før, så kan det fort hende det er fordi du mangler ASPI-drivere. Det gjelder både XP og 2000. Løsning: Bruk Nero Løsning 2: Finn og installer ASPI-drivere selv. F.eks. ForceASPI. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 hehe...der kom det igjen et forslag, men dessvere, jeg bruker nero burning rom Har brent mye før, men ikke dvd plater og ikke med dvd brenner, men i dette tilfellet skal jeg jo bare brenne cd plater med dvd brenner. Men intet resultat altså!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå