Celsior Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Med 8 spillere (AI gaming) etter en stund inne i spillet så kræsjer det helt og jeg blir kasta ut i windows igjen. Skikkelig kjiipe greier. Er det noen andre her som har vært ute for det samme??? Kjører ingen andre prog i bakgrunnen og hw'en virker stabil (ikke OC'ed forruten GPU'en). Har patcha opp det både Generals og ZH. Det virker faktisk som om det ikke er nok minne til å spille med så mange AIs. Saken er at jeg har hatt spillet inne på en tidligere win installasjon uten dette problemet. Hvis noen har den minste peiling eller erfaring med dette så setter jeg pris på om dere svarer. Har prøvd å sette ned GPU klokka, hz frekvensen, reinstallert osv. Kanskje det er en eller setting jeg har glemt..? Har også prøvd forskjellige grafikk settings i spillet uten hell. Hjelp. Endret 23. juni 2004 av Celsior Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Har reinstallert windows nå uten at det gjorde noe forskjell. Det gamle 4400-kortet mitt flimrer inni mellom. Det oppstår helt plutselig enten jeg er i windows eller i et spill... Lurer på om det er kanskje lurt å prøve et annet skjermkort..? 4400-kortet mitt har vært tidligere hardt overklokka. Det er ikke OC'ed nå for tida. Det pga at jeg vil beholde det en stund til... Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 veit at jeg ikke skriver til EA support akkurat nå, men er det slik at ingen har peiling på dette her..? Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 sikker for dårlig skjermkort til å spille sååå mange...er jo mye bevegelse og sånt...skjedde d samme for meg i warcraft 3...men d funker nå npr j fikk et 9800 pro prøv med færre spilelre og se da...eventuelt sett ned grafikken.. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 som jeg nevnte i tråden jeg la inn på windows forumet så har ZH fungert med 8 players AI ganske greit tidligere. Laggete, men det gikk. Mistenker at kanskje noe av minnet på kortet har tatt alvorlig skade som følge av all OC'inga. Det fungerer ihvertfall ikke helt så det skal... Er det noen andre her som kan gi et hint elller noe..? For utenom å kjøpe et 'spanking' nytt kort... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg spiller med 8 AI med 1,1 Ghz Celeron Radeon 9200 Atlantis 128MB 256MB RAM Spiller med laveste grafikk, ellers hakker det eller går sent. Setter jeg opp graffikken til High så bli r jeg kasta rett ut i Windows jeg og! Men det skjønner jeg jo, hehe.... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har også fått denne feilmeldingen.. Jeg har R9800pro, 3.5Ghz osv. Tror muligens det kan være pga varmen, men det litt rart :/ Er iallefall det som står i feilmeldingen, men det kan være en ny patch som fikser dette problemet:? Lenke til kommentar
kåre Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Dette er antageligvis pga dårlig koding av spillet. Det er uansett ikke så veldig givende å spille mot data'n, det er ute på nettet at spillet kommer til sin rett..da er det løye AI'en lager så inn i fan mye enheter som ofte står bare og stanger i sin egen base, dette krever kraftig av maskina...og visst du sitter å leiker me 8stk så...ja.. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har også fått denne feilmeldingen.. Jeg har R9800pro, 3.5Ghz osv. Tror muligens det kan være pga varmen, men det litt rart :/ Er iallefall det som står i feilmeldingen, men det kan være en ny patch som fikser dette problemet:? Dette bare bekrefter at det er ikke hw'en min det står på! Dessverre, jeg har sjekka med EA vedr patch og det er ingen flere enn upgrade patch'ene som er ute... Jeg gir ihvertfall opp inntil videre. Kjiipe greier, for det fungerte på tidl win installasjoner. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) veit at jeg ikke skriver til EA support akkurat nå, men er det slik at ingen har peiling på dette her..? Ikke noe poeng å skrive til EA suport. Du havner bare på en dum mailingliste for nyheter fra EA. Suport er et misforstått uttrykk fra disse kanter. Sendte dem et spørsmål for et halvt års tid siden (med purring etter et par uker). Har bare fått noen nyhetsmail til e-postadressen jeg sendte fra. edit: Har selv aldri opplevd lignende med Zero: Hour. Bortsett fra at jeg opplevde at spillet begynte å oppføre seg som om det var piratkopiert (styrkene får selvdestruksjon etter et minutt onlinespill), men da var det nok å reinstallere. Endret 21. juli 2004 av AK47 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Jeg kunn eikke spille oneline på et halvt år; Jeg prøvde å kopiere cd'en til Hd'en, slik at jeg slapp å bytte cd hele tiden, og det funket ikke, så jeg slettet imaget og programmet jeg hadde brukt (Alcohol 52 % ) Men jeg fikk "Insert the correct disk blablabla" medling når jeg skulle spille! Jeg har reinstallert utallige ganger, ryddet opp i registerfiler og ALT, lest igjennom og prøvd det meste på EA sider uten at noe hjalp. JEG HAR orginal cd! Alt er orginalt til C&C som jeg har. Spillet virket om jeg bvrukte en no-cdcrack, men da kunne jeg ikke spille online, eller oppdatere spillet.... NÅ virker det, jeg har nemlig formatert.... Jeg skrev også til EA, fikk ALDRI et svar jeg, ikke engang nyhetsbrev.... Sikkert m,ange skrivelefier, men har d travelt Endret 21. juli 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå