Snowface Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Noen som har dette kortet, er lei den gamle pcn og har fått meg dette. Noen som har erfaringer med ram (type)? og andre innspill... Endret 23. juni 2004 av Snowface Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 tja om du tar en titt i ramguiden er det faktisk det kortet som er brukt ved testing av det meste av ram som er der , men sikre valg er OCz, GEIL, Corsair , TwinMos osv . Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Noen som har dette kortet, er lei den gamle pcn og har fått meg dette. Noen som har erfaringer med ram (type)? og andre innspill... Som snekkern sier, hovedkortet "liker" alle typer ram. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Stort sett all type merkeram i dag er god ram. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tror det skal være NOEN Corsair brikker som ikke liker i875P chipsett. Ellers så går alle brikker godt sammen med dette kortet. Har selv hatt TwinMOS, Corsair, Kingston, Winbond, GEIL og OCZ på maskinen min. Alt har fungert 100% her. Har Abit IC7-MAX3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå