Gå til innhold

en plugg så jeg slipper.-...

Anbefalte innlegg

så jeg slipper å bytte mellom hodetelefoner og høytalere bak på pc'en hver gang??

mener å huske at jeg hørte om noen som hadde en plugg,slik at de bare kunne switche på pc'en eller no....så slipper man å koble ut og inn hele tiden??

noen som har hørt om no lignende? i såfall hvor? og pris?

Mvh Prop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off topic:

Jo når det gjelder emnefeltet så var det første jeg tenkte på en plugg til en respirator eller noe lignende, slik at noen slipper......

On topic:

Den Biltema-løsningen var jo fin den, men finnes det noe lignende for oss med 5.1 konfigurasjoner eller lignende? Noen som vet...

Lenke til kommentar

Sliter med samme problemet, jeg har investert i ekstern lyd (høyttalere LOGITECH X-620 395KR,- og hodetelefoner Zalman Surround 450 kr.-9 og det blir grei og fin pc-lyd med begge varianter til under tusenlappen.

En switch eller lignende for å slippe å bytte alle tre kablene som skal inn i utgangene på lydkortet bak på pc'en når jeg bytter mellom surround-høyttalere og surround-hodetelefoner hadde vært fint. Eller en kabelløsning.

Lenke til kommentar
Sliter med samme problemet, jeg har investert i ekstern lyd (høyttalere LOGITECH X-620 395KR,- og hodetelefoner Zalman Surround 450 kr.-9 og det blir grei og fin pc-lyd med begge varianter til under tusenlappen.

En switch eller lignende for å slippe å bytte alle tre kablene som skal inn i utgangene på lydkortet bak på pc'en når jeg bytter mellom surround-høyttalere og surround-hodetelefoner hadde vært fint. Eller en kabelløsning.

Du kan jo lage en selv da... Det er ikke så vanskelig med litt lodde kunnskaper + noen brytere. Det eneste er jo kvalitetstap. Men jeg tviler på Biltema,/Clas har produkter i High-end klassen anyway

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...