Propaganda1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 så jeg slipper å bytte mellom hodetelefoner og høytalere bak på pc'en hver gang?? mener å huske at jeg hørte om noen som hadde en plugg,slik at de bare kunne switche på pc'en eller no....så slipper man å koble ut og inn hele tiden?? noen som har hørt om no lignende? i såfall hvor? og pris? Mvh Prop Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Biltema løser problemet ditt for kr 59,90. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Tusen hjertelig takk,detta var jo midt i blinken Mvh Prop Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Til trådstarter, jeg ser du er dårlig når det gjelder emnebruk, både på denne topicen og denne http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=262093 Retningslinjene kan du lese her : http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 Endret 24. juni 2004 av lavizh Lenke til kommentar
hart Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Off topic: Jo når det gjelder emnefeltet så var det første jeg tenkte på en plugg til en respirator eller noe lignende, slik at noen slipper...... On topic: Den Biltema-løsningen var jo fin den, men finnes det noe lignende for oss med 5.1 konfigurasjoner eller lignende? Noen som vet... Lenke til kommentar
azzkikr Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sliter med samme problemet, jeg har investert i ekstern lyd (høyttalere LOGITECH X-620 395KR,- og hodetelefoner Zalman Surround 450 kr.-9 og det blir grei og fin pc-lyd med begge varianter til under tusenlappen. En switch eller lignende for å slippe å bytte alle tre kablene som skal inn i utgangene på lydkortet bak på pc'en når jeg bytter mellom surround-høyttalere og surround-hodetelefoner hadde vært fint. Eller en kabelløsning. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sliter med samme problemet, jeg har investert i ekstern lyd (høyttalere LOGITECH X-620 395KR,- og hodetelefoner Zalman Surround 450 kr.-9 og det blir grei og fin pc-lyd med begge varianter til under tusenlappen. En switch eller lignende for å slippe å bytte alle tre kablene som skal inn i utgangene på lydkortet bak på pc'en når jeg bytter mellom surround-høyttalere og surround-hodetelefoner hadde vært fint. Eller en kabelløsning. Du kan jo lage en selv da... Det er ikke så vanskelig med litt lodde kunnskaper + noen brytere. Det eneste er jo kvalitetstap. Men jeg tviler på Biltema,/Clas har produkter i High-end klassen anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå