Gå til innhold

Informasjon: OC-Freak blir medeier i Norwaydisc AS

Anbefalte innlegg

Vet at noen her liker mine poster/svar/tester osv. Jeg liker også "rent" spill.

Derfor synes jeg at det er på sin plass å informere om at jeg kjøper meg inn 25% i Norwaydisc AS. Jeg har lenge testet plater for dem og kommet med råd (som de ofte har fulgt!) under igangkjøringen av bedriften. Etter at skattepengene kom inn på konto bestemte jeg meg for å bli medeier i firmaet da jeg har tro på firmaet og ønsker å hjelpe mer til med å bygge opp firmaet/være med å bestemme enda mer.

Klar jeg er stolt av firmaet og av den grunn vil jeg selfølgelig anbefalet firmaet og platene vi fører når det vil bli spørsmål om hvilke plater og webshopper som anbefales. Vi kommer nok til å kjøre fler reklamekampanjer på hw.no sine forsider i tiden som kommer også. I det neste halve året tror jeg dere vil finne forskjellige endringer på sidene til Norwaydisc også.

Om firmaet: Det er ingen "ansatte" i firmaet og det drives som tilleggsarbid for oss som eier det. Vi vil prøve å tilby gjennomtestede kvalitetsplater til konkurransedyktige priser.

Mitt hovedansvarsområde vil være platekvalitet/testing og support samt produktinformasjon på websidene.

Bortsett fra dette kommer jeg til å være den samme OC-Freak. Svare på spørsmål som før, samt teste DVD-Brennere for www.cdfreaks.com som før.

Beklager hvis dette oppfattes som reklame - det er ikke ment slik. Jeg vil bare gjøre alle klar over at jeg nå er medeier i Norwaydisc - i stedet for å bli "anklaget" for det senere og få kjeft for det - slik det har skjedd med enkelte andre brukere som har reklamert for eget firma. Jeg kommer på ingen måte til å "spamme"/åpenlyst reklamere for Norwaydisc heller da dette er mot hw.no sine forumregler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg at dette var bra gjort og at folk her på forumet er for opptatt av hva som er "reklame" eller ikke.

Jeg liker å bli informert om plater, tilbud, kvalitet osv.

Jeg har selv handlet for over 2000 kr hos norwaydisc.no, og har vært veldig fornøyd og pleier selv å anbefale de. Hvis noen mener det er reklame så blir det for dumt.

Det betyr ikke at jeg bare handler der, finner jeg billige plater på elkjøp kjøper jeg selvfølgelig der også..

Synes det er bra du informerer siden man før har sagt at du IKKE har hatt noenting med de å gjøre.

Lykke til :p

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...