Gå til innhold

Håndfri til 6600

Anbefalte innlegg

Hei

I dag kjøpte jeg dette til telefonen min, en Nokia 6600. Men når jeg bruker den så får jeg en svak hvesing som bakgrunnslyd ved siden av det som skal komme ut. Jeg testet ørepropper på den for en stund siden og da hadde jeg ikke det problemet (jeg er sikker på det). Pakken var forseglet og alt i orden, hva kan være galt? Er dette normalt?

En annen ting er når det ringer så ringer det bare i headsettet og ikke på telefonen. Skal det også være slik?

Håper på raske svar

Christian

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Har ikke summingen i bakgrunnen på min N6600, og det ringer både i headsettet og på telefonen når jeg har koblet det til (Det er en vanlig handsfree, ikke noe fancy BT greie)

Synes dette høres rart ut...... Prøv å formater telefonen.

NB: Dette fjerner alt på telefonen, også en del programmer som er på tlf, deriblant opera, så gjør dette på eget initiativ. Her er oppskriften:

HUSK FULLADET BATTERI, GÅR DEN TOM FOR STRØM BLIR DET MULIGENS NOE LIKNENDE SOM Å MISTE STRØMMEN UNDER BIOS UPDATE!!

Skru av telefonen, og trykk på og hold nede 3 knapper mens du skrur på telefonen. De tre knappene er svarknappen (den grønne), * og 3. Lykke til, jeg har gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...