Gå til innhold

Problemer med ATi Sapphire Radeon 9200 Atlantis!

charzer

Anbefalte innlegg

En venn av meg har vært i Oslo i en uke, og så bestemte han seg for å kjøpe et ATi Sapphire Radeon 9200 Atlantis når han var der. I dag kom han hjem, og det første vi gjorde var å sette kortet i maskinen. Vi slo på, Windows XP startet, vi logget inn, og vi installerte driverne. Men så, når vi startet maskinen på nytt, kom den der Windows XP-loademenyen, men "innloggings-greia" kom aldri fram. Skjermen var bare svart liksom. Så slo jeg av maskinen, og startet på nytt. Da kom det fram en feilmelding som sa så mye som: "Windows XP kunne ikke starte, muligens pga. ny maskinvare".

Så fikk jeg valget mellom å starte i sikkermodus, sikkermodus med nettverk, sikkermodus med kun kommandolinje, og vanlig måte. En annen kompis av meg sa no e om å starte i VGA-modus. Det fant jeg ikke noen plass. :hmm:

Så var det resten av maskinen da. Han har en Compaq Presario som inneholder så mye som en AMD Duron 750MHz prosessor og 448MB RAM (Tror det er SD-RAM). Maskinen møter alle systemkravene som kortet skal trenge. Så, kan noen hjelpe? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...