hjalmar Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei dere eksperter. Gi meg et råd. Har dere et godt råd for en Lcd kontorskjerm til ca 3500,- . Har ikke peiling i det hele tatt på lcd-skjermer Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 "Eksperten" har kommet Det finnes ikke noe fasitsvar, men hvis du gir litt emr info på hva slags arbeid du skal gjøre på den skal jeg nok kunne hjelpe deg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 siden du ikke vil bruke mere: http://hw.no/art.php?artikkelid=8068 kos deg med lesningen Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Skjermen skal brukes til fortrinnsvis til kontor-applikasjoner som word, excel og publisher. Ikke noe tungt arbeid. Kanskje redigere et og annet bildet. thats it Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 ønsker du pivot er samsung 172n ikke så dum Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Pivot på en skjerm med et bildeforhold på 5/4 er vel mer eller mindre bortkastet Er enig med Øivind i valg av skjerm (visste ikke at denne testen var publisert enda, så jeg halte tiden litt ) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 pivot er greit for noen. Damene på jobbet sitter med den samsungen i picture mode (ikke landscape) og jobber i word Mye mystisk her i verden, og det er en av de tingene jeg finner rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå