Gå til innhold

Micen lager EEEEEEEEEEEEEEEe lyd

Anbefalte innlegg

Hei..

Har et problem her.. Jeg har en clan kamp i morgen i OFP, men micen min er blitt Fu**a.. Når jeg snakker hører de bare en Slik EEEEEEEEEAEAAAAAEEEEE skurre lyd. Hva kan være feilen ? er den ødelagt ? eller ??? trenger hjelp asap. so sagt har kamp i morgen å bør ha den klar til da..

jeg har en : Trust 410

-Håper på hurtige svar..

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damn.. den er nåkk ødelagt..

Jeg satte et annet headset uten min i pcen men koblet den til Mic imputten å snakket i høytaleren.. da funket det. :roll: så det nåkk miken som er fu**et----

Forslag hva jeg skal/kan gjøre ?

Ikke si kjøp nye.. jer er villig til å teste mye.. jeg har Åpnet "øret" til headset å sjekket, men alle ledningene var hele... forslag ?

Lenke til kommentar

Ny mikk til å feste i kragen koster 200 kr. Bruk noen greie hodetelefoner med den, så har du mye bedre lyd og mikk når du trenger det.

Reparasjon av noe sånt er ganske fånyttes (Det er smått!) og den har nok bare fått en trøkk for mye.

Lenke til kommentar
Ny mikk til å feste i kragen koster 200 kr. Bruk noen greie hodetelefoner med den, så har du mye bedre lyd og mikk når du trenger det.

Reparasjon av noe sånt er ganske fånyttes (Det er smått!) og den har nok bare fått en trøkk for mye.

Men hva kan det være som har skjedd ? noen ledninger løs i lyd kontrolleren ? fordi det var ingen i mic "øret" :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...