Pc_Guru Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Rart når alle er tilkoblet samme dslam. Ehhh...deler de dslam? Trodde hver isp hadde egne dslam bokser og at de kun leide plss i telenor si sentral...Vet hvertfall at det er sånn nextgentel gjør det. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vel.. halvannen time siden oppgitt restart... ikke noe bedre her.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ehhh...deler de dslam? Trodde hver isp hadde egne dslam bokser og at de kun leide plss i telenor si sentral... De fleste ISP-er leier seg inn på DSLAM-ene til Jara/Telenor. NGT, Catch, FM og noen andre bygger ut med egne DSLAM-er. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Får satse på at det er fiksa kl 24 da.... Åå, jeg begynner å bli lei! Lenke til kommentar
Pc_Guru Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 bør modemet restartes tro Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vel, det kan være linjekortet som du er tilkoblet som er defekt.Telefonlinja di kan være dårlig, ikke særlig uvanlig at linja trenger litt pleie av en montør før de blir stabile med ADSL Jo, men jeg har full aksess så tlf. har ingenting med DSL linja å gjøre. Kanskje Telenor liker å kødde litt med de andre leverandørene siden det bare var dems opplegg som virka når de andre var nede?? he he ..får håpe de fikser dette snart eller legger ut en ny mld. snart om hva som skjer. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jo, men jeg har full aksess så tlf. har ingenting med DSL linja å gjøre. Vel, jeg snakker om kabelen mellom huset og sentralen og det er vel fortsatt greiest og kalle det ei telefonlinje selv om den kun bærer DSL. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 linja er ennå helt crapp her i strømmen. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg begynner å bli ganske så utålmodig.. legger meg nå, og håper at alt er ok når jeg våkner.. Stå på Bluecom-anstatte, vi stoler på dere Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Blaker her. Linja "er her" men ytelsen er heller ustabil... litt opp og mye ned .... menne jeg får heller leke meg med den nye bilen .... (se profil..) Lenke til kommentar
piit Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Fortsatt suppetregt her også (Nannestad). Veldig irriterende når man har dataparty. Men men Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 OG HER GÅR DET SOM LYNET, IGJEN. TAKK. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 HERLIG, nå har jeg full hastighet igjen. takk takk. <3 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 og her hos meg (Nes komune) har vi mistet internett helt (ser det på at mircene mine har detti ut og at jeg ikke er hjemme) Lenke til kommentar
ostov Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå funker det her også Rett utenfor kr.sand Lenke til kommentar
piit Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Nå er alt fint igjen her også. Faktisk bedre enn det var! Itavisen.no sin test viser 2200kbits/s på en 2048-linje, så jeg klager ikke jeg (dinside sin test viser det samme, og de er kjørt flere ganger de siste timene, så det var ikke bare et engangstilfelle) Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Nå er alt fint igjen her også. Faktisk bedre enn det var! Itavisen.no sin test viser 2200kbits/s på en 2048-linje, så jeg klager ikke jeg (dinside sin test viser det samme, og de er kjørt flere ganger de siste timene, så det var ikke bare et engangstilfelle) Alt er fint? Bluecom linja mi er nede den nå Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Bluecom linja mi er nede den nå Har du DSL/sync så restart modem og eventuellt router. Lenke til kommentar
decker Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 har vært plaget med bluecom linja i en stund, lav og veldig varierende hastighet.. ringt support, ikke no de kunne hjelpe til med for å få løst problemet, de kom med mange forslag, men ingen forbedring å merke, tror også de hadde en montør ute i sentralen for å sjekke.. iallefall, blei piss lei ustabil og treg linje, og skiftet til telenor adsl (2048/256), nu har jeg stabil og rask linje med eksakt det samme utstyret som jeg benyttet hos bluecom (adsl modem, nettverkskort og pc..) HURRA FOR TELENOR!! -dec- Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 har vært plaget med bluecom linja i en stund, lav og veldig varierende hastighet.. ringt support, ikke no de kunne hjelpe til med for å få løst problemet, de kom med mange forslag, men ingen forbedring å merke, tror også de hadde en montør ute i sentralen for å sjekke. Sikkert et dårlig linjekort i sentralen hvor du var tilkoblet, er ikke bare bare og få disse skiftet ut selv for en ISP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå