Gå til innhold

MSN Messenger feil

CaSh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PC'n er ikke treg sånn ellers?

Jo kanskje litt. Jeg merker at den henger litt sånn av og til. Har kjørt ad aware utallige ganger og fjernet alt der uten at det hjelper. Så vet ikke helt da hva mer jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Bruker du MSN messenger eller Windows Messenger? Og hvilken versjon-nummer bruker du? Last ned MSN messenger 6.2 og MSN Plus 3.

Bruker MSN Messenger. Har lastet ned den nyeste uten at det har hjulpet. Har prøvd å slette å legge til på nytt også uten at dette har hjulpet.

Lenke til kommentar

prøvd å reinstallere MSN/MSN PLUS? du kan også prøve tilbakestillingsknappen i XP. den finner du under: start->programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. dette kan kanskje gjøre susen hos deg. ta å tilbakestill maskina til før du installerte MSN. har du brannmur? stod ikke noe om det i første innlegget ditt. hvis ja, hvilken brannmur har du? det kan være denne som er litt vrien, dvs. at den setter en slags sperre på msn din.

Lenke til kommentar
prøvd å reinstallere MSN/MSN PLUS? du kan også prøve tilbakestillingsknappen i XP. den finner du under: start->programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. dette kan kanskje gjøre susen hos deg. ta å tilbakestill maskina til før du installerte MSN. har du brannmur? stod ikke noe om det i første innlegget ditt. hvis ja, hvilken brannmur har du? det kan være denne som er litt vrien, dvs. at den setter en slags sperre på msn din.

Nei har ikke brannmur. Har bare installert og kjørt spybot og adaware. Kan prøve å gjennopprette, er bare litt redd for at masse adaware kommer til å komme tilbake. Dessuten er jeg litt redd for at jeg ikke har laget et gjennomretningspunkt

Lenke til kommentar
Nei har ikke brannmur. Har bare installert og kjørt spybot og adaware. Kan prøve å gjennopprette, er bare litt redd for at masse adaware kommer til å komme tilbake. Dessuten er jeg litt redd for at jeg ikke har laget et gjennomretningspunkt

Lager vel gjennomretningspunkt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...