zaico Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Resident Evil 1 er vel den eneste ordentlige klassikeren i serien.. Klart best etter min mening. Skvatt litt da de hundene kom igjenom vinudene i starten av spillet. Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg er personlig veldig glad i nr. 2 Akers Mic i Oslo solgte det fra midnatt på releasedagen. Stod i kø, kjøpte og dro hjem for å spille. Gøy Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 REmake er klart best, i alle fall til RE 4 kommer. Nummer 2 hadde kanskje vært best hvis de hadde remaket det, men siden de ikke har gjort det kan det ikke lenger konkurrere mot REmaken. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Har bare spill Resident evil til PS1 og Resident evil(som jeg eide) til GC(Som jeg eier). Beste er jau Remake te GC. Kontrollsystemet sucker, og cut scene hakker mn dammit det er gøy eller noe. Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Eneren, directors cut versjonen... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg er personlig veldig glad i nr. 2 Akers Mic i Oslo solgte det fra midnatt på releasedagen. Stod i kø, kjøpte og dro hjem for å spille. Gøy å ja:) det må jeg tro var gøy. Det spillet er jo konge, men selve anskaffelsen av det, er også en del av opplevelsen. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Resident Evil 2! Amen til den Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Resident Evil 2! Amen til den neida, tulla.. hehehehe Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Resident Evil 1! Var vel det spillet jeg skvatt mest av og det var jo hele vitsen med spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå