Gå til innhold

Hvilket Resident Evil syns du er best?

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si. Resident Evil 0 og Resident Evil til Gamecube tror jeg kanskje akkurat når høyest opp. De er skumlest uten tvil og det er havle moroa synes jeg. Det som etter min mening blir "dårligst" er det aller første som kom til Playstation. Grafikken blir bare bedre og bedre etter det, og det veier tungt. De får også bedre kontroll. Historien synes jeg det blir tåpelig å sammenligne siden de alle er en del av ei stor fortelling. Resident Evil 4 blir sikkert helt superbra!

Lenke til kommentar
Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si. Resident Evil 0 og Resident Evil til Gamecube tror jeg kanskje akkurat når høyest opp. De er skumlest uten tvil og det er havle moroa synes jeg. Det som etter min mening blir "dårligst" er det aller første som kom til Playstation. Grafikken blir bare bedre og bedre etter det, og det veier tungt. De får også bedre kontroll. Historien synes jeg det blir tåpelig å sammenligne siden de alle er en del av ei stor fortelling. Resident Evil 4 blir sikkert helt superbra!

Kan vel ikke si det enklere.. Resident Evil 0 til gamecube var skummel den ja.. Gleder meg til 4'a kommer. :yes:

edit: banzai, nærmere jul er det vel sagt.

Endret av Chris88
Lenke til kommentar

RE 1 var best for den spilte jeg først

RE 2 var nest best for den spilte jeg nest først

RE 3 var tredje best for den spilte jeg som nr 3 i rekken

RE code veronica var fjerde best for den spilte jeg som nr 4

RE 1 og Zero på gamcube var dårligst fordi jeg var dritt lei hele serien

Men hadde jeg feks spilt RE 1 på gamecuben først så hadde den vært best

Og hadde jeg spilt code veronica som nr 2 så hadde den vært nest best

Og hadde jeg spilt RE 3 som nr 3 så hadde den vært tredje best

Og hadde jeg spilt RE 2 som nr 4 så hadde den vært nest dårligst

OG hadde jeg spilt RE 1 som nr 5 så hadde den vært dårligst fordi da ville jeg vært dritt lei hele serien+ at denne ville hatt dårligst grafikk

Skjønn dette den som kan :hmm:

Lenke til kommentar

Skjønn dette den som kan :hmm:

Heheheh.

Hvis jeg skal si noe så er den beste spille opplevelsen av disse spillene Resident Evil 2

Men det er sikkert en sammenheng med alderen jeg var i når jeg prøvde det.

Det spillet var stort, syntes jeg.

Lenke til kommentar

Synes RE2 er best. Gledet med så til det skulle komme ut, og da det endelig kom forbedret det nesten alt fra RE1 litt. Slik oppfølgere skal være, ta det som var bra og gjør det bedre samtidig som du fjerner det som ikke var så bra.

RE3 ble alt for mye skyting etc, ble mer et splatter-spill.

Ellers var Code Veronica (tror det het det) til Dreamcast veldig bra. Bare synd at det kom til Dreamcast. Nesten ingen som hadde det. Det ble heldigvis relansert på andre platformer senere.

Lenke til kommentar

Syns Reanke utgavene på GC er best! Men skal inrømme at eg var mere skremt da eg spilte RE1 på PS1 da et kom ut. Hadde aldri spilt noe lignende da :ermm: RE 3 kan vel siest å vere den "dåligste" ja, men synes det var stilig fordet :p Tror at RE 4 kan blki det beste, da al her er nytt siden serien startet. meeen det kunne jo kjedd at det floppet da :thumbdown: Men tror nok Capcom fixer denne azz :thumbup:

Lenke til kommentar

Har bare spilt 0 og 1 på GC, og syns så absolutt at 1'ern er best. 0'ern blir for meg ikke fullt så skummel. Av flere grunner; -man er 2 stykker, så du får ikke fryktfølelsen av å være alene i et skummelt hus. -Man har alltid proppe fullt av skudd til pistolen. -"Kjedli" miljø å spille i. -Det er rett og slett ikke like skummelt

Det som trekker det opp er jo grafikken. Men ellers er jeg egentlig ganske skuffet over det...

Lenke til kommentar

argh... ignorant pricks :p

nemesis var ikke treern! code veronica var d... greit d var d tredje i rekkefølgen, men capcom sa at det bare var en expension av toern. Siden de ikke ville legge ut noe helt nytt før PS2 kom. Derfor! vet dette er flisespikkeri :blush: jeg bare er sånn...

resi 0 sugde big time... altfor enkelt og små teit. 1'ern redux og 2'ern står øverst på min liste :love:

Lenke til kommentar
nemesis var ikke treern! code veronica var d... greit d var d tredje i rekkefølgen, men capcom sa at det bare var en expension av toern. Siden de ikke ville legge ut noe helt nytt før PS2 kom. Derfor! vet dette er flisespikkeri :blush: jeg bare er sånn...

Tar jeg feil hvis jeg trodde spillet het Residen Evil 3: Nemesis?

Lenke til kommentar
nemesis var ikke treern! code veronica var d... greit d var d tredje i rekkefølgen, men capcom sa at det bare var en expension av toern. Siden de ikke ville legge ut noe helt nytt før PS2 kom. Derfor! vet dette er flisespikkeri  :blush: jeg bare er sånn...

Tar jeg feil hvis jeg trodde spillet het Residen Evil 3: Nemesis?

Nei, det er det spillet heter.

Lenke til kommentar

ikke se på meg hvorfor de sa d... men d var ikke ment som en 3'er ifølge dem, siden d var lite eller ingen forandringer fra 2 til 3. som sagt jeg pirker. er fullstendig klar over hva d het. Virket på meg som de ikke var fornøyd med "3'ern/nemesis" når de sa d.

Lenke til kommentar
ikke se på meg hvorfor de sa d... men d var ikke ment som en 3'er ifølge dem, siden d var lite eller ingen forandringer fra 2 til 3. som sagt jeg pirker. er fullstendig klar over hva d het. Virket på meg som de ikke var fornøyd med "3'ern/nemesis" når de sa d.

whatever :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...