Gå til innhold

Project Wood Case | "Nu blir det liv, rai rai"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nå var det på tide å vekke liv i tråden igjen, har sommerferie, sommerjobben ferdig (fast jobb tirsdag/torsdag bare) og ingen lettmotorsykkel enda, så jeg har nok av tid på å jobbe

Har ingen bilder, men tror ikke det er vits med bilder der jeg pusser,pusser,pusser og atter pusser

Men ting går fremover, blir ferdig med hdd-holder i plexi imorgen, skal få kjøpt meg litt mere list til plexiglasset og skruer til viftene.

Så imorgen skal jeg få kappet til 3/4 av listen rundt plexiglasset, å den siste vis jeg får kjøpt imorgen

Så venter det med list rundt cd-rom noe jeg tror blir bra, det var alt for nå, bilder kommer i slutten av uken (vis jeg ikke drar på ferie da)

Men bilder kommer så fort dette blir ferdig:

1. List rundt plexi

2. List rundt cd-rom

3. Plexi rundt psu

4. Hull til skruer (må jeg feste viftene)

Neste etter det blir og grunne + lakke mange lag, så er jeg forhåpentlig i boks :D

Lenke til kommentar

Lar bildene tale for seg selv, orker ikke skrive så mye, siden jeg har strevd i 30min for å få til thumbnail :no:

Men bildene er klikkbare til større bilder

bak_400.jpg

Laget den til å ha rundt psu som dere ser, så kantene blir litt vekk (de var litt stygge)

bryer_inni_400.jpg

Herfra skal jeg koble til katodene jeg skal ha. Det som er koblet på nå er en ledning fra powerknappen så den knappen må være slått på for å få slå på pc

power_400.jpg

cdrom_400.jpg

Liten plexi bit som jeg måtte feste der så 5.25 holderen ikke fløy fra hverandre der

front_400.jpg

list_400.jpg

Ossen tror dere det blir med å lakke de listene i sølv? (endene skal kappes i 45grader å limes sammen)

bak_psu_400.jpg

inni_psu_400.jpg

topp_400.jpg

Trengte noe til å holde psu litt mere oppe i bakenden

Alt er nå klart (untatt list til cdrom foran og så mangler jeg å kappe til + lage hull til lista (som skal holde på plass plexien) så jeg får festet den, men det kan jeg ta når jeg har lakket

Ris/ros?

SPør vis det er noe

Grunning tar jeg enten til onsdag eller til fredag/lørdag

Endret av destroyy
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...