Vågebu Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dette ser bra ut! Skal hovedkortbrettet sparkles sammen med kabinettet? Skal du lakkere det i samme farge som resten? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 nei, har planer om å ha det i den fargen det er, syns det blir tøffere, kabinettet skal være svart, da tror jeg det blir fetest sånn den er Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Fint prosjekt du har her men hadde vært fint med siste update i titelen f.eks Update: 09.05.05 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kult! gleder meg til neste update Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Dette ser nice ut! Hva farge skal kabinettet være? El NetZor Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Skal ha svart, skal prøve meg på samme look som snekker`n Fått meg sponsor Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Nå var det på tide å vekke liv i tråden igjen, har sommerferie, sommerjobben ferdig (fast jobb tirsdag/torsdag bare) og ingen lettmotorsykkel enda, så jeg har nok av tid på å jobbe Har ingen bilder, men tror ikke det er vits med bilder der jeg pusser,pusser,pusser og atter pusser Men ting går fremover, blir ferdig med hdd-holder i plexi imorgen, skal få kjøpt meg litt mere list til plexiglasset og skruer til viftene. Så imorgen skal jeg få kappet til 3/4 av listen rundt plexiglasset, å den siste vis jeg får kjøpt imorgen Så venter det med list rundt cd-rom noe jeg tror blir bra, det var alt for nå, bilder kommer i slutten av uken (vis jeg ikke drar på ferie da) Men bilder kommer så fort dette blir ferdig: 1. List rundt plexi 2. List rundt cd-rom 3. Plexi rundt psu 4. Hull til skruer (må jeg feste viftene) Neste etter det blir og grunne + lakke mange lag, så er jeg forhåpentlig i boks Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Gleder meg virkelig, lykke til Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Dette ser fint ut!. Men lenge til bilde update??. Lykke til Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Spørs om vi skal på ferie til uken, vis ikke så blir det i midten av uken, kanskje før hvem vet. EDIT: Blir ikke bilde update til uken, da jeg drar på ferie imorgen Endret 26. juli 2005 av destroyy Lenke til kommentar
antex Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) fint du har fått deg sponsor, hva er du blitt sponsa med. tøft kabinett Endret 29. juli 2005 av antex Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Ble sponset med en vifte, silent x vifte med blå leds, egentlig bare det jeg trengte Update til mandag med bilder håper jeg Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Skal plexien sitte på yttersiden? Får se hvordan det blir med den lista du skulle sette da.. Men håper det blir fint.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Lar bildene tale for seg selv, orker ikke skrive så mye, siden jeg har strevd i 30min for å få til thumbnail Men bildene er klikkbare til større bilder Laget den til å ha rundt psu som dere ser, så kantene blir litt vekk (de var litt stygge) Herfra skal jeg koble til katodene jeg skal ha. Det som er koblet på nå er en ledning fra powerknappen så den knappen må være slått på for å få slå på pc Liten plexi bit som jeg måtte feste der så 5.25 holderen ikke fløy fra hverandre der Ossen tror dere det blir med å lakke de listene i sølv? (endene skal kappes i 45grader å limes sammen) Trengte noe til å holde psu litt mere oppe i bakenden Alt er nå klart (untatt list til cdrom foran og så mangler jeg å kappe til + lage hull til lista (som skal holde på plass plexien) så jeg får festet den, men det kan jeg ta når jeg har lakket Ris/ros? SPør vis det er noe Grunning tar jeg enten til onsdag eller til fredag/lørdag Endret 1. august 2005 av destroyy Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ser bra ut dette, fint at du skal ha lister rundt CD-rom`en siden det var ujevnt der. Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ser veldig bra ut.. KUTGW... du skal vell lakke??!! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Såklart skal jeg lakke, skal ha svart Men et spm, ossen tror dere det blir vis jeg lakker listene sølv? kan det bli bra Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Stemmer for sølv ja, det kan nesten ikke slå feil! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Legger inn et par bilder så folk ikke tror jeg har gått helt i dvale her :!: Her ligger det noen bilder Eneste som mangler er jo lakking å lister, så er alt klart til tg06 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Voi voi, duer jo ikke død! Ser bra ut hele prosjektet her, misunner deg Hiper'n.. Mod on! Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå