destroyy Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Regner med jeg blir ferdig så fort jeg får kjøpt meg hk plata *venter på en viss person som skal selge en dvd spiller* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor ikke lage selv? Ser at alle skal kjøpe selv.. Like greit å dra til sin lokale blikkenslager å kjøpe et stykke aluminium som du borrer hull i for skruer.. Men ditt valg selvfølgelig! Greit med litt ordentlig produserte saker inniblandt også.. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg skal ha noe som er fint å se på, hadde jeg laget det selv ville det ikke vært noe vakkert syn Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Pent, pent pent! Noe slikt har jeg planer om å begynne på til sommer også Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ikke verst stå på! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 UPDATE Jeg skjønner heldigvis hvor jeg skal kappe Power knapp Kabinett med sidedøra løst på Sidedøra med og uten plexi Moddet grillen så den ble litt flatere (litt dårlige bilder, jeg er en dårlig kameramann) Bryter til Power*/lys/lys * = Den bryteren må stå på for at powerknappen skal funke Mitt nye verktøy som jeg fikk til jul, får _stor_ ekstra pakke 2mai (har bursdag da) Får (regner med) hovedkort plata i posten imorgen fra microplex, skal da måle og så skal det kappes det som må kappes. SÅ starter pussinga Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Ingen andre som har ris eller ros til meg? Skal uansett hente hovedkortplata idag Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja vel, siden du maser om det, så Det ser jo bra ut dette, tror du kan få et godt resultat Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Pent og godt gjennomført! Er du Dremelfrelst nå da? Hehe.. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Joa, dremmelfreltst ^^ , henta plata akkurat nå, men skal snart ned på siste del av det trafikkale grunnkurset, så skal jeg måle opp Satser på like fin finish som snekker`n , noe i nærheten hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 skal du bruke plastisk sparkel da eller? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 nei, vanlig sparkel skal pusse mye , lakke,pusse,lakke,pusse,lakke med våtpapir , 800++ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 høres bra ut Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Godt å se du er kommet i gang igjen. Når ser vi slutten på prosjektet? Endret 21. april 2005 av Skjalg85 Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Det spørs hvor mye jeg orker jobbe med pussinga , ikke alltid like gøy, får snart 125cc så håper jeg er ferdig før jeg får den, siden det blir mye kjøring da EDIT: Skrev litt bedre Endret 21. april 2005 av destroyy Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Da var det på tide med update Dere vil sikkert tro det er samme front som før, men det er ikke sant har laget en helt ny pga....eh....en feil...... Bak, syns det ble meget bra Har litt plass å utvide nedover, men tviler på at jeg noen ganger kommer til å få bruk for flere en 1 dvd-rom (øveste blir viftestyring, pga vifte går det ikke med cd-rom der, eller??) SIden syns jeg ble bra, hadde planer om å snu den, så man ikke hadde sett kanten, men tror jeg vil ha den der, pga lister som jeg tror vil bli bra Resten av plexi som jeg har planer om å bruke til en ny hd holder istedenfor den je g har fra før Som sagt, blir lite med update her i huset også pga mc kurs (125cc <3) jobb og skole (snart eksamen) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ser bra ut dette ja, hva var det som skjedde med den gamle fronten? Stå på videre! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Målte _LITT_ feil for å si det sånn, stod ikke helt rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå