destroyy Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jobbet en god del i helgen til ingen nytte, jeg grunna toppen men var litt ivrig så det ble en 5mm med grunning på toppen, så skulle jeg ta av, men ble så ruglete så jeg skal lage ny topp. blir vel ferdig med den i løpet av uka Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 må vel vekke liv i denne tråden Skjer det noe? *venter i spenning på update* Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 lenge siden sist? update? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Nja, har jo drivi litt da, tok å lagde ny topp som sagt, den er nå kappet, mangler bare hull i toppen, kan begynne å lakke front, men venter til jeg har grunnet hele kassen Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ser meget bra ut dette:) Stå på Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 i'm waiting for update Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jau, virker som destroyy har mistet giddalysten Lenke til kommentar
KognitivKonstruktivisme Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det hadde vært litt kult og skrudd fast hensler innvendig i topplata og fast i den ene side veggen. Kunne også montert "gassylindere", slike som er i takbokser til biler. (bare ikke så kraftige). Vips du har vippedør og god tilgang til Hardwaren inne i kabinettet. Eneste problem er å få døra til å være nede. Men stå på. Venter på update KK Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Har nå funnet ut at jeg ikke kommer til å holde på noe mer i år (kanskje pusse litt å påsken når det begynner å bli varmt) men ellers la det støve ned til neste år, pga jeg ikke har noen varme steder å holde på. Selv om jeg har veldig lyst til å melde meg på casemod konk på tg05 Så da vet dere det Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Synd. Hadde håpet å se denne ferdig. Du kan jo kle på deg varme klær. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 så dette prosjektet er offisielt lagt på is? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Til det blir varmere ja Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Syns du skal kle på deg ! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 folk nakne her? leste bare siste post synd prosjektet blir lagt på is da.. ehm.. har vel ett i fryseren jeg og Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hehe, neida... Grett garasjen er kald , men klær har mann for et formål. JO, varme! Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har nå funnet ut at jeg ikke kommer til å holde på noe mer i år (kanskje pusse litt å påsken når det begynner å bli varmt) men ellers la det støve ned til neste år, pga jeg ikke har noen varme steder å holde på. Kjøp deg varmeovn da mann!! Vi vil se det ferdig før jul Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hei igjen Var på tide med en liten update syntes jeg, det som skjer er følgende 1. Jeg har funnet ut at den ble altfor bred, og den skal bli 22cm i bredden (nøyaktig) 2. Jeg driter i ramma, bare fire klosser isteden, en opp/nede foran, og samme bak 3. Jeg går til innkjøp av lian li hk plate (stor kjangs) og chroma lister siden jeg mener det blir tøft til svart lakk (til å ha rundt vinduet og dvd-rommen + viftestyringa) 4. Lager ny front (pga var litt rar måling + bakplate (må jo det når jeg får hk plate) 5. Jeg skal forsatt ha hjul, men jeg har planer om å ha noe gitter som henger litt ned (sånn gitter det er på biler) så det ikke ser ut som den er så høyt oppe i lufta Det som er gjort: Tatt hele kassa fra hverandre, tatt de dele som jeg ville ha å starta med å måle opp det jeg trengte (vil bli kappet imorgen) Desverre ingen bildeupdate siden jeg ikke har kamera enda ( men fikk jo en til jul, som jeg sikkert får bruk for) EDIT: Link til hk plata Endret 9. april 2005 av destroyy Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Dette blir nok bra Når regner du med og være ferdig med chassiet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå