Gå til innhold

Project Wood Case | "Nu blir det liv, rai rai"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det hadde vært litt kult og skrudd fast hensler innvendig i topplata og fast i den ene side veggen. Kunne også montert "gassylindere", slike som er i takbokser til biler. (bare ikke så kraftige).

Vips du har vippedør og god tilgang til Hardwaren inne i kabinettet. :thumbup:

Eneste problem er å få døra til å være nede. :hmm:

Men stå på. Venter på update

KK

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har nå funnet ut at jeg ikke kommer til å holde på noe mer i år (kanskje pusse litt å påsken når det begynner å bli varmt) men ellers la det støve ned til neste år, pga jeg ikke har noen varme steder å holde på. :no:

Selv om jeg har veldig lyst til å melde meg på casemod konk på tg05

Så da vet dere det

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Hei igjen :w00t:

Var på tide med en liten update syntes jeg, det som skjer er følgende

1. Jeg har funnet ut at den ble altfor bred, og den skal bli 22cm i bredden (nøyaktig)

2. Jeg driter i ramma, bare fire klosser isteden, en opp/nede foran, og samme bak

3. Jeg går til innkjøp av lian li hk plate (stor kjangs) og chroma lister siden jeg mener det blir tøft til svart lakk (til å ha rundt vinduet og dvd-rommen + viftestyringa)

4. Lager ny front (pga var litt rar måling :no: + bakplate (må jo det når jeg får hk plate)

5. Jeg skal forsatt ha hjul, men jeg har planer om å ha noe gitter som henger litt ned (sånn gitter det er på biler) så det ikke ser ut som den er så høyt oppe i lufta

Det som er gjort:

Tatt hele kassa fra hverandre, tatt de dele som jeg ville ha å starta med å måle opp det jeg trengte (vil bli kappet imorgen)

Desverre ingen bildeupdate siden jeg ikke har kamera enda ( men fikk jo en :dremel: til jul, som jeg sikkert får bruk for)

EDIT: Link til hk plata

Endret av destroyy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...