destroyy Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 jaja, men har laget litt mer, sparkla osv, men eneste jeg trenger er kamera Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Sry. detta kan se ut som en bump, men jeg fikk kamera uten at jeg viste det så her kommer en update bak med feste til psu (hvite duppeditter) å utgang til hk å skjermkort hdd holder hdd holder der jeg skal feste hk ble kanskje litt dårlig bilde, men jeg hadde ikke så god tid på å ta dem som dere sikkert ser har jeg sparkla å skal holde på med det en stund nå , uheldigvis Endret 26. august 2004 av destroyy Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Er litt sent og si det nå men du kunne jo brukt 23x48mm lekt istenden for 30x48mm lekta samt 6mm eller 9mm meranti x-finer plate for og holde vekta nede? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 kunne det, men man tager det man haver Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 "Lenge" siden update nå, skjer det noe da? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 det skjer noe, men jeg har ikke så mye tid å gjøre det på, driver å jobber hos farmor å jeg har heller ikke kamera. Holder på å sparkle nå så skal jeg borre hull osv til vifter,cd-rom å power knapp Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) NY UPDATE !!! Vis dere syns cd-rom holderen er litt skjeiv så er den sikkert det, men det ble faktisk bra nå jeg prøvde med cd-rom å viftestyring der Ris Og Ros PS!! Grunnen til at det tar lang tid mellom update er at det ikke er mitt kamera Endret 26. august 2004 av destroyy Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ser veldig bra ut dette her.. men hadde det ikke vært bedre å bruke oppheng til cdrom fra et gammelt kabinett? hvertfall om det skal inn vindu... stå på.. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 ser veldig bra ut dette her.. men hadde det ikke vært bedre å bruke oppheng til cdrom fra et gammelt kabinett? hvertfall om det skal inn vindu... stå på.. jo, hadde vært bedre det, men jeg har ikke et annet jeg kan ta fra, vis jeg ikke kan høre med fatters om å ta et fra jobben, er enig at det ble litt stygt PS!! Skal vindu inn å, plexi på rundt 57x55 4mm (0kr ) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 blir fett detta her da! stå på! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 blir bra dette her noen ny update snart ? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Takk for tilbakemeldinger, har foresten byttet ut cd-rom holderen etter at jeg ble mobbet for den andre på #ok.no *hint hint* Kommer snart ny update, har fått gjort en del, mangler egentlig bare å frese ut spor til vinduet å grunne hele kassen å lakke PS!! Skal også gå til innkjøp av en Endret 23. august 2004 av destroyy Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Har nå en liten mini update så dere ser at jeg holder på hvertfall Farget cd-rom holderen svart (detta er den nye) Farget hd holder svart Sidedøre med frest spor til plexi Døre med plexi i (ville ikke ta av plastikken enda for sikkerhets skyld) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 yeah, ble mye finere med den cd-rom holderen der, blir et svært kabinett tror jeg må lage meg et sånt selv Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ah... mye nicer med den holderen.. og så perfekt plexien passa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå