destroyy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Har nå hatt lyst til å lage et eget kabinett, som et godt ordtak er , selvgjort er velgjort Så det endte på et trekabinett, jeg har laget en ramma nå, skal bruke et lian li kabinett`s mål (ble litt større siden det ikke var så gjennomtenkt ) men det går vel Jeg har bilder nå, som kan ses lenger ned på siden, blir updata bare når jeg har gjort en god del siden jeg ikke har kamera selv , så jeg må si fra hver gang fatters skal ta med kamera som er jobben hans sitt Bilder: Lenger ned på siden Det jeg har brukt er 30x40.8mm lektere (som du bruker til å ha i tak for å feste planker igjen idem) skal bruke fineerplater til resten Sponsor: Endret 20. mars 2006 av destroyy Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 får vente på bildene da skissen ser bra ut Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 jau, btw. er 13mm fineer . å jeg skulle måle opp plate nå, så fant jeg ut at den ikke var helt rett, jeg hadde jo liksom skrudd den ene delen feil Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 jaja, gleder meg til og se mere Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) UPDATE 24/6 Er nå ferdig med ramma som dere sikkert ser, i morgen skal jeg få kappet å finpusset fineer platene å fikse det som hk skal skrus fast i, skal også få lagd hull til cd-rom, å floppy, å noen knapper pluss bakplata (naboen har mye fint værktøy) vil bare si at det er slit med å bruke håndag å kappe når jeg ikke fikk lov til å bruke sirkelsaga Endret 9. april 2005 av destroyy Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 UPDATE 24/6 ramma med plater satt løst på Så ut som platene var ganske skeivt saget.. tar jeg feil eller? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 hehe, som jeg skrivde, så skal jeg finpusse å finkappe platene dem er liksom litt for store , så dem ser litt skjeive ut nå, men blir bedre Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 ser bra ut.. men er ikke kasse litt liten ? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 mm, er kanskje litt liten, jeg målte opp å sjekke, syns den var litt liten selv, men har 1-2cm klaring innvendig med hk å psu som jeg har nå, så det går Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du har jo plass i bredden også. Viss du ikke bruker alle PCI portene kynne du ha satt PSU'en der. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 bruker ikke pci plasser, men tror jeg skal lage plass til til usb port i front, kan det bli bra? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ser da bra ut det der gleder meg til å se mere jeg ja Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 det ser bra ut dette. liker trekabinetter. (kanskje derfor jeg bygger et selv ) Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Nice, er også fan av hjemmemekka kasser.. hva er målene på den? [inspirert modus] Tror jaggu jeg skal bygge meg en trekasse snart jeg også, til servern min [/inspirert modus] edit: siden alle andre sier det post nummer 200 Endret 25. juni 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 målene innvendig (innvendig av ramma) er 45cm44cm21 hxbxd (vis jeg ikke husker feil) det er nesten riktig som jeg planla, untatt at det skulle være 45x50x21 Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Trekabinett er bare genialt! Det jeg har brukt er 30x40.8mm lektere (som du bruker til å ha i tak for å feste planker igjen idem)skal bruke fineerplater til resten Tror det heter 30x48 lekt. Lektene legges på taket og så legges taksteinene på dem.... Endret 11. juli 2004 av aeinstein Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Trekabinett trenger ikke være så store! Er så smått i gang med et "desktop" trekabinett med liten størrelse. Blir worklogg når snekkringa er i gang... Følger med , LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå