ostov Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Den er egentlig grei nok. Aladdin gjør jobben, og det er det som gjelder Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Den har støtte for en bios så hvis du trenger mer er ikke dette em chip for deg. Ellers er chippen absolutt helt grei den Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg betalte 500 ,- kr til en fyr som flasha biosen på xboxen min (har evolution X , eller Evox som det også kalles) , som er like bra som en chip , men billigere Skal kjøpe meg en harddisk på 200gb så snart jeg har pengene i lomma Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Personlig vil jeg ikke anbefale TSOP glashing av biosen på hardisken, du sier det dessuten er billigere men dette er ikke tilfelle hvis man velger en loddefri chip og innstalerer den selv (ihvertfall hvis man bestiller chippen fra utlandet). Videre er det slik at hvis du har en nyere xbox f.eks. v1.4 så er det ikke på den en stor nok biosbank til at den har plass til 2 bioser og dermed må man flashe over den originale slik at man ikke kan bruke xbox live. Videre er det ofte en smule lettere å fikse feilflashinger av bios med en chip enn når man flasher den originale bios brikken. Velg en chip du, det er en smart investering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå