Gå til innhold

160gb til Xbox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei !

Jeg kan anbefale følgende HDD: Samsung SpinPoint P80 160GB IDE ATA/133 2MB cache 7200RPM. Jeg har denne disken og den fungerer knirkefritt. Nærmest lydløs og den blir ikke særlig varm.

Når det gjelder chip så valgte jeg Xenium. Denne har eget "operativsystem" som gjør det enkelt å installere og bruke opptil 4 BIOS'er.

Lenke til kommentar
800kr for HD, 500-1000kr for chip.

Da bestiller du ifra norge isåfall.

Jeg bestilte fra www.the-console-corner.com. Den kom på 421,- alt i alt. Skal nevnes at det var den dyreste og "beste" chippen som er på markedet akkurat nå, så du får chippene enda billigere hvis du kjøper en 3 generasjonschip derifra.

edit: Det var er snakk om en smartxx.

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar
Jeg har bestilt chipper fra

www.divineo.com. De virker også seriøse og sender uten at det står opppgitt verdi, dvs. du slipper toll (pga. over 200,-)

Personlig har jeg elendige erfaringer med divineo, jeg måtte vente over en måned før de aktet å sende meg varene (varene var inne på lager men av en eller annen grunn sendte de den ikke tross flere mail med spørsmål om hva som skjedde).

Bestilte så litt senere en x-bit fra the console corner og det gikk ihvertfall greit...

Har uansett lest mange forskjellige lesererfaringer ang. begge butikkene og det er en del klager på begge...

Er dessuten vanlig for modchip buttiker å sende slik at du slipper toll, hvis ikke er det bare å spørre dem før du bestiller. Skulle uansett ikke være noe problem å fikse.

Men du skriver at du ikke skal gjøre det selv så da kan du enten kjøpoe en ferdig moddet xbox med hardisk fra en person som selger det eller så kan du gå i butikken kjøpe en xbox og en hardisk etter ditt behov (noen hardisker skal vistnok ikke gå ann å låse, anbefaler videre enten samsung eller seagate pga. av at de er støysvake). Etter du har gjort de finner du den en kar som modder xbox-en med den chippen du vil ha (kanskje litt snevert utvalg her...) men vil uansett tippe at du ikke trenger noe dyrere enn en Alladin advance chip (64 eller + versjonen).

Vil anta en total pris rundt 3000.

edit: skriveleif...

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...