Olemot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Heisan! Har noen spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med? Har en Nokia 6600, har satt opp MMS (GPRS) på telefonen, men får ikke mottatt mms`er på telefonen. SMS, Bluetooth og IR fungerer uten problemer. Jeg får sendt mms til andre, men jeg mottar ikke mms tilbake. Har prøvd å sette telefon til å motta mms "ved behov" og "kontinuerlig", men får alikevel mottatt mms`er. Noen som har hatt samme problem før? Har telefonabonnement fra Netcom. Skal jeg prøve å sette telefon til fabrikkinnstillinger igjen? Har også vært i kontakt med Netcom som prøvde å sende meg nytt oppsett etter at jeg slettet de tilkoblingene jeg hadde, men heller det hjalp ikke. Mvh. Olemot Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Sikkert på at Netcom har åpnet abonnementet ditt for MMS??? Ring og dobbeltsjekk. De har det med å si "jadaaaa det er skal jeg åpne for deg" så går de og tar kaffepause og glemmer det. Holdt på men 6600 til en kompis i over to timer for å få det til å virke fant ut tilslutt at det måtte være netcom sin feil og det var det. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei Sjekk om dine innstillinger paa multimedia er riktig..At multimediamottak staar"Alltid paa" Lenke til kommentar
Olemot Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Det var faktisk mulitmedieinnstillingene som feilet. Den stod til "alltid på", men måtte skru av og deretter "alltid på" igjen så fungerte det. Det var ihvertfall ingen problemer med innstillingene for mms. Uansett, takker for svar. Det var smoker2 (10 poeng) som hadde riktig, men fant det faktisk ut før det, for jeg bestemte meg for at jeg skulle klare å få det til... hehe!! Ellers må jeg si at jeg digger min Nokia 6600, best phone ever. Helt til noe nytt kommer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå