AsOsiaL Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nettopp satt sammen en ny pc.. starter den opp, men skjermen sier at den ikke mottar bildesignal HK, psuvifte, harddisk og skjermkortvifte snurrer.. Men altså ingen bilde på skjermen! Kanke skjønne hva som har skjedd eller hva jeg eventuelt har glemt, satt sammen mange pc'er før denne. hjæælp! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ta ut skjermkortet, sett inn på nytt. Kan også være tegn på knust kjerne, amd? Prøv med et annet skjermkort. Lenke til kommentar
curunir Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Sjekk om RAM brikkene sitter korrekt. De kan se ut som de er helt nede, men er noen ganger ikke være helt i nede i sporet sitt. (Jeg hadde det problemet forrige gang jeg bygde PC.) Lenke til kommentar
AsOsiaL Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 nå fikk jeg bilde Tok ut GF ti4200-kortet fra min egen maskin og putta det inni det nye, voila.. bilde som bare det! Prøvde det nye skjermkortet ati9600pro på maskina mi, ingen bilde!! Trodde da at det nye kortet var gåen.. *skrekk & gru* Bytta så skjermkortene tilbake til hver si maskin igjen.. og voila(!), bilde på begge skjermkorta .. så var det å installere denne hersens S-ATA disken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå