Gå til innhold

Driv3r - Latterlig dårlig? 3/10 score

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ALDRI spilt et spill med så mye irriternde bugs!! Har dere opplevd å være på flukt fra polititet i båt, for så å ser en bil bli teleportert oppå båten midt ute i elva!?

Det er helt latterlig og irriterer helt sinnsykt. Det samme kan forresten også skje ute på gata, og fysikken skuffa litt syntes jeg :/, var liksom værre fysikk enn på stuntman syntes jeg... :no:

Men selve spillet var digg syntes jeg :dribble: spilte eneren for litt siden :D

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Har hatt Driv3r et par dager nå på ps2, og har endel pluss, men også mange minus på det spillet. For å ta det positive først, jeg synes grafikken er, annerledes ja, men veldig realistisk og bra. Synes fysikken var god også, og skadene er jo helt sinnsyke. Bilene er konstruert utrolig bra, mye bedre enn på f.eks GTA 3/VC, som dette spillet i grunn ligner mye på. Selve kjøringa fikk jeg også sansen for, god bilkontroll og i tillegg har man en fet feature med "Thrill Cam". Det vil si at mens du kjører kan du switche over til en ny kameravinkel (action kamera-modus) og alt går i saktefilm mens du kjører. Ved f.eks krasj mens du har på thrill mode, ser det vanvittig tøft ut! :yes:

Men... det er mange bugs med spillet, og endel ting som trekker ned endel. Synes "gå-modusen", alt som i det hele tatt har med å gå utenfor bilen å gjøre, sikte/bruke våpen, selve kontrolleringa av personen utenfor bilen er helt elendig, og etter min mening unødvendig å ha med. De kunne fint holdt seg til kjøremissions og allikevel hatt et bra spill. Virker nesten som de desperat har prøvd å lage en ny versjon av GTA. Hadde de bare kunne fått det noe likt GTA-spillene, der man slipper å styre kameraet selv mens du går, så kunne det fungert . I tillegg, så er det endel bugs. Jeg pleier ikke å bry meg så mye hvis ikke det har stor innvirkning på spillet, men har opplevd mye merkelig, bl.a. at spillet fullstendig stoppet på et sted i slutten av et mission, mye rare ting (objekter i lufta et par sek. osv.) i tillegg til at spillet faktisk har hakket enkelte steder (ofte endel trafikk rundt). Hvordan man i det hele tatt kan gi ut et konsollspill som hakker lurer jeg på...

Totalt sett har spillet sine gode sider, man kan sette i gang mange syke biljakter og det ser unektelig bra ut og det er morsomt å kjøre bil/trailer/motorsykler. Alt det andre er det så som så med. Ville nok ikke anbefale å kjøpe spillet nå for fullpris, det er det nok ikke verdt. Ville hvertfall ha prøvd først, men jeg tror at PC-versjonen av spillet har potensiale, da det sikkert kan bli mulig med patching og forbedring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...