Bytex Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ifølge PC Gamer UK (som jeg abonnerer på, derfor har jeg fått det for ei uke siden) står det på baksida: "Exclusive Review! Doom III!". Og de lyver ikke. De har gode forbindelser i spillbransjen. Matt Pierce (daværende editor) fikk f.eks. goldkopi av Jedi Outcast lenge før andre spillsiter/blader i bursdagsgave av Lucasarts. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ifølge PC Gamer UK (som jeg abonnerer på, derfor har jeg fått det for ei uke siden) står det på baksida: "Exclusive Review! Doom III!". Og de lyver ikke.De har gode forbindelser i spillbransjen. Matt Pierce (daværende editor) fikk f.eks. goldkopi av Jedi Outcast lenge før andre spillsiter/blader i bursdagsgave av Lucasarts. Musikk i mine ører hvis det er slik. Ikke at jeg ikke tror på deg, men du har vel ikke en scanner slik at du kan legge opp baksiden av bladet vel ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Oioioi. Dette er i mine øyne årets store spillnyhet sammen med WoW. Herre, som jeg gleder meg til å tre inn i den fryktelige verdenen igjen. Carmack (og co) + Trent Reznor MÅ jo være en gyllen kombinasjon. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Gamer.no har ikke mottatt noen offisiell beskjed fra Activision, og det eksisterer ingen informasjon om dette på pressesiden til Activision. Jeg snakket med Activision på telefon for få minutter siden, og de bekrefter at den pressemeldingen ^Th0mas^ her siterer er fake. Det er ikke første gang pressemeldinger blir forfalsket, og det er derfor viktig å kjenne sine kilder. Når det er sagt så vil Activision verken bekrefte eller avkrefte om denne datoen faktisk stemmer. Vi kommer naturligvis tilbake mer mer informasjon når alle fakta ligger på bordet. Mer informasjon her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=8406 Jeg bekrefter ikke at den er ekte nei. Var noe jeg fikk hos noen karer på den offisielle Doom 3 kanalen på mIRC. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Oioioi. Dette er i mine øyne årets store spillnyhet sammen med WoW. Herre, som jeg gleder meg til å tre inn i den fryktelige verdenen igjen. Carmack (og co) + Trent Reznor MÅ jo være en gyllen kombinasjon. Tror ikke Reznor er med på å lage musikken til DOOM3 lenger, skjedde et eller annet og karen beholdt alt han hadde laget. Kan være at han er tilbake selvfølgelig, begynner å bli en stund siden jeg leste dette. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er visstnok en Chris Vrenna som står for soundtracket til DOOM3, han er et av turne medlemmene til NiN, og har blant annet mekket stuff til AM's Alice. Så det blir nok bra ^^ Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Oioioi. Dette er i mine øyne årets store spillnyhet sammen med WoW. Herre, som jeg gleder meg til å tre inn i den fryktelige verdenen igjen. Carmack (og co) + Trent Reznor MÅ jo være en gyllen kombinasjon. Tror ikke Reznor er med på å lage musikken til DOOM3 lenger, skjedde et eller annet og karen beholdt alt han hadde laget. Kan være at han er tilbake selvfølgelig, begynner å bli en stund siden jeg leste dette. trent reznor sa takk og farvel til doom III i begynnelsen av 2003. det var for tidkrevende. erstatningen var chris vrenna(tidligere NIN). han kaller det "musically-oriented sound design". Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 HERLIG! Venter riktig nok på en offentlig uttalse men! Edit: Link til kilde Thomas ? Vet du ikke har skrevet det selv men det hadde vært greit å ha. Var uheldigvis en skuffende fake Var person med navn nirv på Efnet sin Doom III kanal som kom med den gale informasjonen. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Dette var jo synd da.. Men når tror dere doom3 går gold? Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 HERLIG! Venter riktig nok på en offentlig uttalse men! Edit: Link til kilde Thomas ? Vet du ikke har skrevet det selv men det hadde vært greit å ha. Var uheldigvis en skuffende fake Var person med navn nirv på Efnet sin Doom III kanal som kom med den gale informasjonen. nirv er en idiot uten like. har du fått infoen av den fyren så er det 100 % bullshit. GARANTERT. Når det gjelder PC Gamer så skulle de ha review i dette nummeret, men de måtte skyve det til neste. Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Men når tror dere doom3 går gold? Hvis jeg skal tippe: I løpet av en måned. Se de tre siste avsnittene her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=8406 Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 HERLIG! Venter riktig nok på en offentlig uttalse men! Edit: Link til kilde Thomas ? Vet du ikke har skrevet det selv men det hadde vært greit å ha. Var uheldigvis en skuffende fake Var person med navn nirv på Efnet sin Doom III kanal som kom med den gale informasjonen. nirv er en idiot uten like. har du fått infoen av den fyren så er det 100 % bullshit. GARANTERT. Når det gjelder PC Gamer så skulle de ha review i dette nummeret, men de måtte skyve det til neste. Det skjedde et par ganger med UT2k3 også. Likevel tror jeg litt på de, i og med de diverse nyhetene som har poppet opp de siste dagene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Oioioi. Dette er i mine øyne årets store spillnyhet sammen med WoW. Herre, som jeg gleder meg til å tre inn i den fryktelige verdenen igjen. Carmack (og co) + Trent Reznor MÅ jo være en gyllen kombinasjon. Tror ikke Reznor er med på å lage musikken til DOOM3 lenger, skjedde et eller annet og karen beholdt alt han hadde laget. Kan være at han er tilbake selvfølgelig, begynner å bli en stund siden jeg leste dette. trent reznor sa takk og farvel til doom III i begynnelsen av 2003. det var for tidkrevende. erstatningen var chris vrenna(tidligere NIN). han kaller det "musically-oriented sound design". Dette var kanskje den tristeste nyheten jeg har fått på lenge. Huff, lyden er i mine øyne det viktigeste i et spill bortsett fra gameplay og story. Lyd > Grafikk... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Da må Doom III bli gold veldig snart. Et meget viktig poeng du nevner der. Siden det ikke er gått gull enda er det vel lite sannsynlig at denne datoen blir overholdt. I tillegg vil jeg nevne at denne datoen opprinnelig stammer fra nettbutikker, og de er jo ikke dem vi stoler mest på. Vanligvis meget pålitelige kilder på nettet sier fremdels TBA. Gamer.no har imidlertid 3. kvartal 2004, så vi får se. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Et meget viktig poeng du nevner der. Siden det ikke er gått gull enda er det vel lite sannsynlig at denne datoen blir overholdt. I tillegg vil jeg nevne at denne datoen opprinnelig stammer fra nettbutikker, og de er jo ikke dem vi stoler mest på. Vanligvis meget pålitelige kilder på nettet sier fremdels TBA. Gamer.no har imidlertid 3. kvartal 2004, så vi får se. Det er satt til "summer 2004" fra offesiellt hold, så det må nesten være juli / august Jeg er klar! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg er klar! ...Jeg også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå