knut-eirik Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 I følge nettavisen så lanseres doom III Den 3 august i år, se link. Leste dette bare der og har ikke sjekket at dette stemmer. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har ikkje råd til det med ein gong da Har bestillt skjermkort Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Da kommer det visst samtidig som Half-Life 2. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Da kommer det visst samtidig som Half-Life 2. Nei? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nei? Half-Life 2 skal jo også komme i August om ikke Vivendi utsetter det. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg får lønn ikke lenge etter den 3. Da blir det nytt skjermkort og Doom III på meg Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Half-Life 2 skal jo også komme i August om ikke Vivendi utsetter det. Doom 3 kommer 1 månde før half life 2.. Half life 2 folkane sa dette den 18 denne månden.. If all goes to plan, and it still makes the estimated Summer release, then expect to see Half-Life 2 within three months. Endret 23. juni 2004 av defzx Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) yes det stemmer! for en gledens dag http://d3c.ngz-network.de/news.php The British Board of Film Classification (BBFC) has unsurprisingly given Doom³ an 18 rating. The classification report was posted on the BBFC website on the 16th June. The 18 rating has the following included: "There are no constraints at this level on theme, language, nudity or horror. The Board may, however, cut or reject the following content: any detailed portrayal of violent or dangerous acts which is likely to promote the activity. " This means that they are approving that this game will not cause players to turn into psychopathic killers who will go on a rampage in the local area. What else does this mean? Generally media that needs to be classified is sent for rating when in a 99% complete state. If any major changes are made to the game, then it would have to be sent for re-classification... meaning the game is almost ready! Endret 23. juni 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Da må Doom III bli gold veldig snart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Få håpe for alle oss sin skyld at dette stemmer Da blir det lange netter azz.... å gååman eg gleder meg Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 18 år? Det kom som en bombe Får prøve å kjøpe det på spaceworld, får sikkert der Ellers er muttern eller noen andre myndige svaret Men digg at vi har fått vite en dato da!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) *Slettet* Var bekreftet at dette var fake info fra en person på den offesielle Doom 3 kanalen på mIRC. Endret 24. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) HERLIG! Venter riktig nok på en offentlig uttalse men! Edit: Link til kilde Thomas ? Vet du ikke har skrevet det selv men det hadde vært greit å ha. Endret 23. juni 2004 av Beistet Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ahh endelig...tar gjerne HL2 i samme slengen Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Endelig ! Jeg leste den gode nyheten på en mail jeg fikk fra Gamespy. Selv om det var et ? bak releasedatoen, tipper jeg at den er riktig denne gangen !! Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Activision announces gold master duplication in progress.Wednesday June 23, 2:15 pm ET SANTA MONICA, Calif., June 23 /PRNewswire-FirstCall/ -- Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI - News) confirmed today that id Software's highly anticipated DOOM 3, will has reached gold status and is in the process of duplication. Doom 3 is expected to hit stores on August 3rd following a special "Collector's Edition" DVD release. The latest installment in one of the most successful franchises in gaming history, DOOM 3 utilizes id's revolutionary new 3D graphics engine to draw players into the most frightening and gripping gaming experience ever created. kilde? Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Gamer.no har ikke mottatt noen offisiell beskjed fra Activision, og det eksisterer ingen informasjon om dette på pressesiden til Activision. Jeg snakket med Activision på telefon for få minutter siden, og de bekrefter at den pressemeldingen ^Th0mas^ her siterer er fake. Det er ikke første gang pressemeldinger blir forfalsket, og det er derfor viktig å kjenne sine kilder. Når det er sagt så vil Activision verken bekrefte eller avkrefte om denne datoen faktisk stemmer. Vi kommer naturligvis tilbake mer mer informasjon når alle fakta ligger på bordet. Mer informasjon her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=8406 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hmm...det var synd, men håper og tror at spillet vil være i butikkene rundt den samme tiden Lenke til kommentar
ilex Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 vel, Carmack har nettopp sagt at de holder på med betatestingen i det minste. clicky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå