Gå til innhold

Nytt design, trenger tilbakemeldinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si noe, håper bare det ikke er meninga at siden skal se ut som de bildene som er postet før i tråden her.. Ser nemlig sånn ut i min IE6 og Opera7.5.. Uansett, har noen tips (ikke på design, men du kan få bruk for det uansett):

1: Hvis du skal skifte farger, og har tilgang på et server-side programmeringsspråk er det mye lettere å gjøre det sånn enn å lage nye dokumenter for hvert fargevalg. Jeg anbefaler PHP, og jeg har skrevet et slikt script som ligger i PHP-delen av forumet.

2: Få en venn som er flink i engelsk til å lese gjennom sidene dine, flommer over av stavefeil..

Lenke til kommentar

siden bøgger.

grunnen til dette er at bakgrunnen du har bak innholdet er et bildet. når innholdet tar med plass enn bildet er høyt kommer ting utenfor. på de andre sidene hvor det ikke er så mye innhold fungerer siden helt fint.

ellers passet ikke knappene helt inn i headeren, og siden var ganske kjedelig med tanke på farger. (ser vi kan få på farger nederst, men det er ikke en god løsning)

skriften trenger også litt padding. ellers greit. vet ikke hvor lenge du har drevet med webdesign, men det er rom for litt forbedringer her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...