Arsenal_RULES Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) God Dag! Ja, har nettop oppdater designet på siden til meg og Starcraft_rules. Så hva synes dere? Edit : ops, link ----> Siden Endret 23. juni 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Likte meny og header.. Men der teksten er, er hele greia skeiv i IE og Mozilla i 1280x1024 Orker ikke screenshot nå.. Når du får fiksa det blir det bra... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Thanks, ja problemer i IE og Mozilla, hvordan fikser man dette problemet da??? Har ikke så mye peiling akurrat! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hmm.... The page cannot be displayed The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Opera 7. likt i IE. Det er ødelagt nederst å . Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 ikkeno : ja, det så ikke så altfor bra ut! Hvordan fikser man dette??? ps : beste hjemmeside ever, jeg ble rett og slett SKREMT, please ta den vekk, blir kvalm!!! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Er det bare hos meg at all teksten står og blinker? Endret 23. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det bare hos meg at all teksten står og blinker? Nei! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Da jeg så, så var det bare update datoen som blinka. EDIT: ps : beste hjemmeside ever, jeg ble rett og slett SKREMT, please ta den vekk, blir kvalm!!! Aldri ! Endret 23. juni 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vanskelig å si noe, håper bare det ikke er meninga at siden skal se ut som de bildene som er postet før i tråden her.. Ser nemlig sånn ut i min IE6 og Opera7.5.. Uansett, har noen tips (ikke på design, men du kan få bruk for det uansett): 1: Hvis du skal skifte farger, og har tilgang på et server-side programmeringsspråk er det mye lettere å gjøre det sånn enn å lage nye dokumenter for hvert fargevalg. Jeg anbefaler PHP, og jeg har skrevet et slikt script som ligger i PHP-delen av forumet. 2: Få en venn som er flink i engelsk til å lese gjennom sidene dine, flommer over av stavefeil.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Uææh, den blinka jo! Ta heller et bilde av slik du har tenkt at den skal se ut, så poster du det. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 siden bøgger. grunnen til dette er at bakgrunnen du har bak innholdet er et bildet. når innholdet tar med plass enn bildet er høyt kommer ting utenfor. på de andre sidene hvor det ikke er så mye innhold fungerer siden helt fint. ellers passet ikke knappene helt inn i headeren, og siden var ganske kjedelig med tanke på farger. (ser vi kan få på farger nederst, men det er ikke en god løsning) skriften trenger også litt padding. ellers greit. vet ikke hvor lenge du har drevet med webdesign, men det er rom for litt forbedringer her. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Lokaltog: For vel se over Englesken en gang til ! Smidt : har drevet litt med wedsign, men ikke særlig mye! ps : hvordan lager man sånne undersøkelser, som gamer bruker på index'en sin??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå