Freddy89 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Heisann... jeg har akkurat fått meg en ny nokia 3300 med djuice 12mnd abb. Jeg fikk med meg at jeg fikk en djuice extra pakke som inneholder 30 første MMS 1 mnd WAP via GPRS 5 animerte MMS 5 bakrunnsbilder 1 javaspill ALT GRATIS Må jeg gjør noe for at dette blir aktivert, eller er det bare å wappe, skrive mms og laste bilder i vei?? Endret 23. juni 2004 av Freddy89 Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Din extra-pakke er aktivert så fort du begynner å bruke ditt nye abbonnement. Så da er det for din del bare å wappe i vei osv. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har en gledelig nyhet til deg, det er blitt en endring på pakken. Du har gratis MMS hele den første mnd. Lenke til kommentar
kmath! Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Godt jobba freddy... lurer på det samme! Så jeg kan bare gå inn på wappen og laste ned et java spill som det står 50 kr på GRATIS.... Må bare være sikker Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 nå er vel gjerne denne i feil kategori Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nei du kan ikke bare velge deg et spill for 50,- På Djuice's wappe sider kan du laste ned et spill og velge mellom noen bakgrunner, ringetoner osv... Det er litt oppskrytt... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er bare no shit som ligger i pakka egenlig, men det er jo greit med gratis MMS/WAP i en måned da. Lenke til kommentar
Chakka Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er jo bare bull da.. Alt du får "gratis" har jo Djuice/Telenor valgt ut for deg.. Du må bare trykke på å laste ned... Juks, etter min mening... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå