Skurupu Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) På denne siden kan dere lese om det som sansynligviss kommer til å bli mitt fremtidige kabinett. Her står det: " Patented HDD screwless Rail design, and sliding HDD drivers for installation *" "* soon available in this design" Hva menes med dette egentlig? Og følger disse "screwless Rail"ene med? Eventuelt hvor kan man kjøpe de? Endret 23. juni 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Søkte bare etter chieftec bx og fant dette i produktguiden. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Så jo fett ut det der. Håper bare det blir "fast" nok til ikke å lage for mye vibrasjoner i kabinettet. Jeg som nettopp gikk over fra Chieftec til Lian Li da... Jaja, skal ikke klage. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Søkte bare etter chieftec bx og fant dette i produktguiden. Hva er det egentlig du skulle vise meg med den linken? At det ar masse deler til kabinettet man kunne kjøpe separat. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 De 3 øverste linkene på den siden hviser deg 3 forskjellige frager av det kabinette du hviste oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå