Propaganda1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ok,har ikke så veldig peiling når det gjelder Volt osv på pc'en min... har ett Asus kort A7N8X-E...og med dette følger det med ett kjekt program som overvåker allt fra temperatur-vifter-volt osv... Dette kortet snakker også...hehe..en kjip dame/robot stemme sier fra når noe er galt,og helt plutselig så begynte hu å skrike... sjekka Asus Probe 2 ( den som overvåker),og der satt jeg å se på at Volten datt nedover,der det skal være 3.3 V... hvorfor skjer dette,og er det noe jeg kan gjøre? Setter pris på alle slags svar... Mvh Prop Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvor langt ned datt den a? Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 njaa..rundt 2.4- 2.5...så reboota maskinen seg automatisk Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er ikke sikker på hva som kan være feilen, men uansett høres det ut som du kanskje burde begynne å se deg om etter en ny PSU Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Dette kortet snakker også...hehe..en kjip dame/robot stemme sier fra når noe er galt era ikke hyggelig jeg har kalt a Laila jeg, etter tanta mi.. men Asus Probe er ikke etter min del til og stole på for den sier at 12V min er rundt 10 V noen ganger og oppe i 17 V andre ganger så jeg deaktiverte alt det jeg, men lever bare på Temp måleren Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Er ikke sikker på hva som kan være feilen, men uansett høres det ut som du kanskje burde begynne å se deg om etter en ny PSU merkelig da...med tanke på at jeg kjøpte ny PSU for ikke mange månedene siden.... har ikke skjedd etter at jeg posta her..så jeg får se hva som skjer... takk for svar av Animal også... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Alternativt kan du jo prøve MotherBoard Monitor og se om den gir samme avlesninger? _edit: Hva slags PSU har du forresten? Endret 23. juni 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 det er chieftech...husker ikke helt specsa.... AsusProbe er vel en slags motherboard monitor..med tanke på at den gir ett oversikt over absolutt alt? hvis det fortsetter,noe det så langt ikke har gjort,så prøver jeg med ny PSU... takk Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Prøv også nyeste BIOS og nyeste versjon av Probe, hvis du ikke har dette. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) det er chieftech...husker ikke helt specsa.... AsusProbe er vel en slags motherboard monitor..med tanke på at den gir ett oversikt over absolutt alt? Tenkte egentlig på Motherboard Monitor 5 spesifikt. Kan jo hende at det er AsusProbe som gir feil avlesninger (selv om det ikke burde det da) Endret 23. juni 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 ok..takk..skal titte litt på det jeg.... tusen takk for all hjelp.. Mvh Prop Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Til trådstarter, jeg ser du er dårlig når det gjelder emnebruk, både på denne topicen og denne http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=262158 Retningslinjene kan du lese her : http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 ...ellers så kan jeg anbefale deg å bruke Lavasys Everest Home Edition til å overvåke systemet ditt. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Til trådstarter, jeg ser du er dårlig når det gjelder emnebruk, både på denne topicen og denne http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=262158 Retningslinjene kan du lese her : http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 takker for at du nå har mint meg på det i begge trådene jeg har startet.-. Skal etter beste evne prøve å leve opp til retningslinjene i fremtiden... Mvh Prop Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 ...ellers så kan jeg anbefale deg å bruke Lavasys Everest Home Edition til å overvåke systemet ditt. Takker og bukker,skal teste den Mvh Prop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå