Gå til innhold

Til dere med siemens SX1

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

funderer litt på å kjøpe sx1 med youngtalk abo, får den da får 2500kr.

det eneste jeg egentlig er litt skeptisk til er tastene (sender en del tekstmeldinger).

tar det lang tid før man blir vant med tastene ? går det noe spesielt tregere ?

bruker ordbok funksjonen.

hvordan er mp3 spilleren ?

er dere fornøyd med telefonen ?

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt den noen måneder og er topp førnøyd med den. Mp3 spilleren som følger med er veldig bra. Tastene tar det ca noen uker så går det fin fint, og ordboken og tastene er veldig gode. Veldig overraskende til Siemens å være! :yes: Liker du den ellers så er det bare "tut å kjør". ;)

Lenke til kommentar

Har en SX1 liggende her nå. Den er mitt lille prosjekt. Telefonen funker som den skal, men deksel og knapper er fullstendig rasert (riper og merker overalt). Tenkte jeg skulle fikse den opp litt. Har bare så vidt fått prøvd den. Designet liker jeg ikke i det hele tatt. Knappene er ganske gode, men tviler på at jeg gidder å lære å skrive med de. Den virker for meg noe treg (har fw12), ikke i sms-skriving (for der er det jeg som er treg), men i menyer og åpning av programmer osv. 6600´en jeg hadde tidligere var merkbart raskere. Uansett, SX1 får man for veldig hyggelige priser om dagen, så man gjør ikke dumt i å kjøpe en. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Sx1 koster 1500 med youngtalk på telebutikken.no :thumbup:

takk for tipset :)

fant ikke den prisen i prisguiden til amobil :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

nytt kjapt spørsmål-

hva følger med når man kjøper sx1 ?

handsfree følger med, men er det noe mer ?

Lenke til kommentar
Sant nok, men anbefaler deg at du kjøper et TwinMos 256mb MMC kort i tillegg :) Meget hendig til å lagre musikk, spill, programmer, bilder osv... Heller ikke så dyrt. Rundt 500 lappen ;)

og om trådstarter kjøper mobilen for 1500.- så er 500.- for et minnekort i tillegg en bra samla pris! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...