Gå til innhold

Feedback på design...

Anbefalte innlegg

Har en gammel side jeg ikke har oppdatert på altfor lenge, men har planer om å starte på et nytt prosjekt nå i flash.

Kunne uansett tenkt meg litt feedback på det gamle designet mitt, det er noe innhold som er utdatert, men feedback på designet generelt ville vært bra :D

Alienweb

Endret av Bornslip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du må lage en litt mer avansert header, muligens litt abstrakt og tøff med en alien.

Kanskje mouseover på teksten nede med alienene og en hover når man tar musen over linkene (Tekstlinker

PS! Jeg mener ikke å klandre deg for ripping, men de turntabel wallpaperene har stor kontrast til digital art. :hmm:

Lenke til kommentar
PS! Jeg mener ikke å klandre deg for ripping, men de turntabel wallpaperene har stor kontrast til digital art. :hmm:

Takk for feedback, setter pris på både positive og negative synspunkt... :)

Tready, det du nevner om at noe av det jeg lager har stor kontrast i forhold til hverandre tar jeg egentlig som et kompliment, viktig å være variert i det man lager :) Ligger ting på hjmmesiden jeg har laget for mange år siden, og så ligger det også nyere ting der, så det med kontrast kan jo også ha mye med utvikling å gjøre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...