Bornslip Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Har en gammel side jeg ikke har oppdatert på altfor lenge, men har planer om å starte på et nytt prosjekt nå i flash. Kunne uansett tenkt meg litt feedback på det gamle designet mitt, det er noe innhold som er utdatert, men feedback på designet generelt ville vært bra Alienweb Endret 23. juni 2004 av Bornslip Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kjapp titt... -Bruk mouseover på linker... -Hovedteksten går nedenfor tekstfeltet.. +Menyen! Kul side! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Likte godt mouseoveren på bildene Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Den jeg og mente var kul... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 kanskje en farge til eller noe sånt? og som allerede nevnt: mouseover på linker Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg tror du må lage en litt mer avansert header, muligens litt abstrakt og tøff med en alien. Kanskje mouseover på teksten nede med alienene og en hover når man tar musen over linkene (Tekstlinker PS! Jeg mener ikke å klandre deg for ripping, men de turntabel wallpaperene har stor kontrast til digital art. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 PS! Jeg mener ikke å klandre deg for ripping, men de turntabel wallpaperene har stor kontrast til digital art. Takk for feedback, setter pris på både positive og negative synspunkt... Tready, det du nevner om at noe av det jeg lager har stor kontrast i forhold til hverandre tar jeg egentlig som et kompliment, viktig å være variert i det man lager Ligger ting på hjmmesiden jeg har laget for mange år siden, og så ligger det også nyere ting der, så det med kontrast kan jo også ha mye med utvikling å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå