Gå til innhold

Nokia 6230 restarter hele tiden..


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en 6230. Jeg har satt inn dette minnekortet. MMC

Det som skjer, er at mobilen hele tiden restarter når jeg foreksempel blar i MP3 filene som jeg har lagt inn.. Jeg rekker heller ikke sette en av mine MP3 filer som ringetone, før den restarter.. Er det noen andre som har opplevd dette..??

Har jeg kjøpt et kort som ikke er stabilt til min telefon.. Av og til, får jeg lov å spille av filene, mens andre ganger bare starter mobilen opp på nytt..

Dette er jo ganske irriterende..

 

Hilsen

Leif Ivar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har en 6230. Jeg har satt inn dette minnekortet. MMC

Det som skjer, er at mobilen hele tiden restarter når jeg foreksempel blar i MP3 filene som jeg har lagt inn.. Jeg rekker heller ikke sette en av mine MP3 filer som ringetone, før den restarter.. Er det noen andre som har opplevd dette..??

Har jeg kjøpt et kort som ikke er stabilt til min telefon.. Av og til, får jeg lov å spille av filene, mens andre ganger bare starter mobilen opp på nytt..

Dette er jo ganske irriterende..

 

Hilsen

Leif Ivar

Har hørt om lignende problemer!

Foreslår du sender inn telefonen din til Software oppgradering, for å få siste firmwire..

Siste firmwire er V.03.15 / RH- 12.

 

Hvis du taster *#0000# vil du kunne se hvilken software du har.

SW oppgradering er gratis, men du må belage deg på og ikke ha tlf. på et par dager.

 

Husk også å FJERN MINNEBRIKKEN før du sender den inn!

(Bare et godt råd, så du slipper stress med garantien).. Samt evt. problemer som måtte oppstå ved en eventuell restart av telefonen din!

 

:)

 

Håper ting ordner seg! :D

Lenke til kommentar

Har også samme minnekort og har bare problemer med det...

Minnekortet kom formatert med FAT32, men da ville ikke windows eller telefonen formatere det... prøvde å formatere med FAT, det gikk greit, men fremdeles problemer med å bruke kortet.. Har tendens til å henge seg for så å restarte...

Prøvd å rename minnekortet også uten at det hjelper.

Har lest på howardforums at twinmos 128mb fungerte, så regnet med at twinmos 256mb skulle fungere også, men jeg begynner å tvile...

Lenke til kommentar

Hallo ...

 

Jeg har formatert kortet med telefon. Det gikk kjempefint..

Jeg har den nyeste softwaren..

Når jeg taster inn *#0000# får jeg opp:

V.03.15

17-03-04

RH-12

GSM PI.1

© NMP.

 

Dette er vel for dårlig for en slik dyr telefon syns jeg.. Jeg er jo skikkelig fornøyd med den borsett fra at den slår seg av hele tiden..

Kan dette ha noe med at jeg har lagt inn ca 180 MB med MP3 filer. ? jeg har lagt all musikken under root på kortet, og laget mapper til Bilder, Filmer, Og en til diverse..

Hvis jeg bare spiller mp3 sangene fra musikkavspillingen, så fungerer den fint.. Den hopper rett over til neste sang automatisk.. Så det fugerer helt perfekt.. Men hvis jeg blar litt i sangene, så restarter den nesten med en gang..

Kan det f.eks hjelpe om jeg deler opp mp3 sangene i f.eks 4 forskjellige mapper.. Dette for at kanskje ikke telefon er fornøyd med at det er så mange filer som ligger under root at den bruker for lang tid på å finne filene..??

Alle som har noen gode/dårlige råd, bare kom med dem så skal jeg sjekke dem..

 

Hilsen

Leif Ivar

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg virkelig å lure...

Mobilen har stått på lading i natt... Og nå virker den helt som den skal...

Kan det virkelig være så dumt at hvis ikke batteriet er nyladet så blir spenningen for lav for minnekortet..??? Eller..??

Dette skal sjekkes mer nøye.. Skal se hva som skjer etter hvert som batteriet lades ut..

Kommer tilbake med oppdatering senere..

 

Hilsen

Leif Ivar

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...