Gå til innhold

Kan PSUen reddes?

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde noe UTROLIG tåpelig med mitt ukesgamle Chieftec PSU idag: koblet HDen til strøm mens PSUen var på. Resultat: Øyeblikkelig PSU-død :cool:

Mitt spørsmål er: Kan PSUen reddes? hvis ikke, hviken PSU anbefaler dere? AOpen-kabinettet skal selges, så det er uaktuelt å bruke det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg koblet en Maxtor 9,4 GB rett på en gammel Cinet PSU, og det spant og herjet som bare det (til tross for at HDDn var åpnet med vinkelsliper...). Har du prøvd PSUen etter at det gikk galt? Det kan jo være at den bare hadde litt vondt i viljen. Neida, skru opp og se etter sprengte sikringer, eller send den inn med klagebrev ("Den bare døde!").

Lenke til kommentar

HAR prøvd å starte den etterpå - gjentatte ganger. Får åpne den når jeg kommer hjem - sitter på skolen og later som om jeg har Øk/It.

tenker nok en sikring har gått.

Så forresten et "minilyn" hoppe over når jeg koblet til - om det betyr noe.'

Det eneste er at jeg vel mister bytterett om jeg åpner :sad:.

Lenke til kommentar

Dessverre - det går absolutt ikke å legge skylda over på andre - jeg var eneste person i rommet.

Savner PSU-anbefalinger (om bytte ikke går).

Kabinettet var forresten kjøpt hos PS Data - hvordan er de når det gjelder retur? Holder det å returnere PSU, eller må hele kabinettet inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...