Knopfix Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Jeg har akkurat fått ATI RADEON SAPPHIRE 9800 PRO ATLANTIS 128 MB. Ser at det er en strømledning på selve kortet som kan kobles til.Det var ikke en slik ekstra ledning på mitt GForce TI4200 kort. Skal jeg koble på den eller klarer kortet seg uten. Har et MSI K7T266 PRO Hovedkort,AMD 1400 MZ prosessor,Audigy2 lydkort,440 GB hardisk,poweret tror jeg er på 300 W. Takker for hjelpen. ##topic rettet til små bokstaver av moderator. Prøv å unngå emnefelt med caps - det ser ut som om du skriker enden## Endret 23. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det ikke bare å koble den til da? Har samme kortet og jeg gikk ut fra at det skulle gjøres! Eller? Lenke til kommentar
Globe Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du må nokk koble til den strømkontakten jah. Har det på mitt kort også, har ikke prøvd uten. Men trukke kortet kjører like bra uten. Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kortet fungerer enkelt og greit ikke om du ikke kobler den til. Du får ei sinna feilmelding og masse pipelyder Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Den skal tydeligvis på Takker for svarene Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Grunnen til at du må koble til ekstra strøm er at AGP-porten ikke kan levere så mye strøm som kjernen og minne trenger for å starte. Tror kortet drar en 50-60W. Derfor må en ekstra ledning fra 12v railen kobles til. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Fem svar og ingen har klart å fortelle trådstarter at grunnlaget for denne strømkontakten er at kortet er så kraftig at det trekker mer strøm enn AGP-porten klarer å levere Så enkelt er det. PS Knopfix: les kommetaren min i den første posten din edit; yaeyh Goophy. Du reddet mitt dystre syn på verden Endret 23. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) edit; yaeyh Goophy. Du reddet mitt dystre syn på verden That's what i'm here for. Men du må bli litt raskere til å poste, nytter ikke med moderatorer som kommer slentrende 2 min. etter... Edit: Typo. Endret 23. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå