ultRAW Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Jeg har nettopp kjøpt og satt sammen en ny pc... Men når jeg skal innstalere driverne til skjermkortet, virker det som at driverne ikke er på CD'n lenger! Det gikk helt fint å innstalere driverne på den forrige pc'n, noen som kan hjelpe? Noen som f.eks. vet ei internettside der jeg kan laste ned drivere? Kortet er et Creative 3D BLASTER FX5600 XT -ultRAW- Endret 23. juni 2004 av ultRAW Lenke til kommentar
Globe Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Installer nyeste detonator fra Nvidia.com Installer driverene fra cd'en etter du har installer detonator driverene Endret 23. juni 2004 av Globe Lenke til kommentar
ultRAW Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Men du skjønner, når jeg starter cd'n så er ikke "Innstaler drivere" (eller noe sånt) et alternativ... Men jeg skal prøve det du forklarer... Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ta deg en tur i kontroll panel, velg system, så hardware og tilslutt enhetsbehandling. Velg så skjermkortet ditt og oppdater driver, her velger du jeg har disk og finner fram location til cdromen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har du installert HK drivere ? hvis ikke så mangler du AGP drivere så det så.... Lenke til kommentar
ultRAW Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 TUSEN TAKK Shaetano!!! Det funka :) Endelig skal det spilles ... Helt nydelig, du er en knupp!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå