Gå til innhold

Vilken mus til gaming?

Anbefalte innlegg

jeg har hatt mx300, intellimouse 1.1 3.0 og 4.0 har nå mx510.

alle disse er veldig gode den som jeg liker minst er den jeg har nå, mx510, den passer ike hånda mi, trenger både lillefinger og pekefinger nedde på venstresiden for best aim, men det går ikke med denne, er en kant der :/

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har hatt mx300, intellimouse 1.1 3.0 og 4.0 har nå mx510.

alle disse er veldig gode den som jeg liker minst er den jeg har nå, mx510, den passer ike hånda mi, trenger både lillefinger og pekefinger nedde på venstresiden for best aim, men det går ikke med denne, er en kant der :/

Ja hadde samme problemet, den kanten er noe dritt! :mad:

Lenke til kommentar

hehe, LOL dette ble wannabe diskusjon... ^^ - BTW: spawn bruker 1.1 SE oxo, men det var ikke det som var poenget... Jeg har 3.0 nå, men har problemer med å få tak i en ny, og 1.1 ligger veldig godt i hånden, men jeg har ikke fått testet sensoren. Er den dårligere enn f.eks 3.0?

Lenke til kommentar
Har allerede bestemt meg for fUNCen så det blir vel 4.0 i tillegg

Kjøp uanz fUnc, verdens beste matte til gaming, men jeg har IntelliMouse 1.1, jeg syns den er bedre enn intelli 4.0, men det er en smak og behag sak ;)

EDIT: Det er 3-4 stk. i SK som har fUnc og Intelli 1.1, det samme har jeg, Dette er den skikkelige The Aimbot :thumbup:

Endret av dansve
Lenke til kommentar

Hvor får man tak i Intelli 3.0 nå til dags da? Er det noen butikker som har et hemmelig lager? :hmm::)

Noen som har forslag til mus på størrelse med 3.0? (store hender, hater små mus :))... Skulle ønske de solgte den fortsatt....

Endret av pett
Lenke til kommentar
Gidde ikkje lesa alle di andre innleggen. D bør vær enkel sak. MX510. D e d einaste alternativ :)

NEI!!! Ikke for oss som ikke liker formen på MX510. Mus er som nevnt en personlig sak!

Btw, du bør komme med en grunn hvorfor MX510 er best!

Lenke til kommentar
NEI!!! Ikke for oss som ikke liker formen på MX510. Mus er som nevnt en personlig sak!

Btw, du bør komme med en grunn hvorfor MX510 er best!

merkelige_saker.jpg

- Liker ikke måten MX 510 ligger i hånden på. Får liksom ikke grep rundt den - jeg har store hender...

Får bedre tak rundt ( :love: ) intelli'en ( :love: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...