Tafsen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vilken mus skal eg velge til gaming? Hadde egentlig tenkt å kjøpe 3.0 men nå er den vekk. Så vurderer 4.0 men noen sier den er ekkel. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har mx 700 og kan godt anbefale den, spiller en del fps og har aldri fått problemer pga musa, men selvsagt kan jeg også anbefale mx 510 som jeg synnes er litt penere pga blåfargen en mx 700. Har begge musene og foretrekker selvsagt den trådløse mx 700. Lenke til kommentar
Globe Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Liker Logitech MouseMan Dual Optical. Men trukke det er så lett å få tak i den lenger. Men kan anbefalle denne på det sterkeste - visst du ikke hater scroll uten "hakk" men det blir du jo vandt til uanz Lenke til kommentar
Totti Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 den mest brukte gaming musen er faktisk MS Intelli 3.0 men det kommer jo helt ann på mange faktorer, hva slags spill du spiller mest, hvordan hånd du har osv osv osv, jeg har både intelli 3.0 og intelli 4.0 og jeg bruker min trofaste intelli 3.0 det eneste jeg har og si er at skal mus\tastatur brukes til seriøs gaming så lønner det seg å ha tråd, hvertfall hvis du har tenkt deg på lan for det er alltid ørten som har trådløst og flere enn 1 gang de har slått inn på hverandre Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg er lysten på å teste Terratec Mystify Viper. Desverre har ikke Datakjeden eller Digital Impuls hatt den inne når jeg har tuslet innom med impuls-lommeboka mi. Ellers har jeg gamet med Dual Optical og mx500 de siste tre årene. Begge er meget gode mus. Mange som sverger til Intellimouse også, men jeg synes den er for stor. Eller kanskje det er hendene mine som er for små? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Intelli 4 med fUnc. Det er konge, har prøvd (mye), har bestilt. Har forsåvidt også fått fUnc'en, og musen er i posten... Ellers har du jo Logitech, som visstnok er bra, men jeg har ingen erfaring. MX 510, 500 og 310 er vel de jeg har hørt skal være bra, men 500 selges vel kanskje ikke lenger. Antar 510 er best, koster bittelitt mer enn Intelli... Men Intelli 4 og fUnc er en konge kombinasjon. Icemat/Steelpad kan nok også gå an, men de får lettere riper så vidt jeg har forstått... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Men Intelli 4 og fUnc er en konge kombinasjon. Icemat/Steelpad kan nok også gå an, men de får lettere riper så vidt jeg har forstått... Ikke noe riper så lenge man bruker mouseskates og behandler det som en musematte, og ikke noe annet Har hatt min icmat i et år eller no. Ikke én synlig ripe og den funker som bare juling Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Har allerede bestemt meg for fUNCen så det blir vel 4.0 i tillegg Lenke til kommentar
jihn Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har selv intelli 4.0 den er jeg kjempefornøyd med. Skal selv få meg fUNC matte snart Lenke til kommentar
eirik86 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Logitech MX510, sikkert den beste! selv har jeg Logitech MX500 den er deili! hvertfall på func musmatte:p Lenke til kommentar
TJ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Logitech MX510 er den beste gamermusa på markedet i dag. Ihvertfall teknologisk sett. Ergonomien er også på topp (best etter min mening), men om den passer din hånd, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) MX510 er den beste - tekninsk sett. Men jeg synst den er ubehagelig å holde i. Har hatt MX500, IntelliMouse 4.0 og sistnevnte syns jeg var klart best. Har bestilt meg IntelliMouse 3.0 + Icemat på databutikken.com/no (skal ikke bruke Icemat'en) Den beste musematten er QPAD som knuser alt i tester. www.qpad.se, du får kjøpt den hos databutikken.com/no Men det beste måten å velge mus på er å gå til en datasjappe og teste selv. Noen liker Logitech MX andre liker MS IntelliMouse... Til trådstarter: Skriv MS IntelliMouse 3.0/4.0, det er mange som ikke skjønner noe når du bare skriver et tall! Endret 24. juni 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 MX300, ikke 310, det ser stor forskjell der! Jeg elsker denne musa! Lenke til kommentar
tryll Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 kjøp denne, jeg bestilte den fra denne butikken for ikke lenge siden, konge mus... terratec mystify viper er ikke ekte razer mus...men det er denne Razer Viper Optical Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hva med intelli 1.1 SE, er den noe "tess"? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Hva med intelli 1.1 SE, er den noe "tess"? SK|Potti, en av verdens beste CS spillere bruker den. Er sikkert OK da! Jeg synst heller den ikke er så verst å holde i! Omtale: IntelliMouse 1.1 Endret 24. juni 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hva med intelli 3.0? Den bruker nesten alle i SK, inkludert SK|HeatoN, kansje den beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå