ponke Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Zepto med allværs-maskin Zepto utvider maskinparken. Denne gangen med Getac w130, en bærbar som skal tåle det meste. Vi nevner kjapt; støtsikker, vannsikker, kulde/varme-sikker og sand/grus/smuss-sikker. Og om det ikke var nok, så skal den tydeligvis også tåle å bli lettere flambert. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Filla Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 så skal den tydeligvis også tåle å bli lettere flambert En sånn laptop har jeg lett etter lenge Lenke til kommentar
ponke Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 En sånn laptop har jeg lett etter lenge Er lett å ta feil av bordet på terassen og grillen, vet du Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hehe, man får vel ikke kjøpt en hendig liten lyn-avleder i lommeformat også da? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 laptopen er fin den, men prisen er jo ikke for den normale mann i gata... Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tror ikke den normale mannen på gata har bruk for en slik maskin heller, THG så noe slikt på Computex (hvis jeg ikke tar feil) og dem testet det også. Det er verdt å lese Computex artiklene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå