Homster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Harddisken min sender ut en høyfrekvent lyd som skjærer i ørene, og det hjelper ikke at jeg må ha pc'n i stua. Er dette tilfelle på alle harddisker, eller går det ann å få skikkellig stillegående hd'r? Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har du Western Digital? Har hørt at mange har slitt med det problemet på den typen. Vet ikke om det er noe å gjøre med da. Nei det er ikke tilfellet på alle, et godt alternativ er da Seagate (Har en slik selv) Lenke til kommentar
Homster Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 ja det er western, så det er et kjent problem, det var kjipt. Får kanskje kjøpe meg en seagate. Er det stor forskjell? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Er det stor forskjell? Er meget stor forskjell. Byttet fra 2 WD 80GB til Seagate. Utrolig mye mer bråk av WD. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Maxtor er også gode og stille harddisker! Lenke til kommentar
eiD Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 samsung har også lav db på sine hdd'er Lenke til kommentar
moray Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Samsung Spinpoint har visst tatt over tronen som stilleste HD.. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Maxtor er den værste bråkebøtta. Har vært borti flere Maxtorer som bråker som et slagverk. Men min 40 gb er den værste (Kjøpt i 2003). Bråker som en tung pustet darth Vader som kremter i et sett. Bråker i alle programmer til og med Media player. Største drit disken som finns. Seagate er stille disker Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hva som er støyende oppleves ganske forskjellig, noen synes Samsung med sin nesten ikke merkbare høyfrekvente piping er ille, men andre synes derimot at knattringen til Hitachi kan gå an... Støy vs. ytelse, hva med en Western Digital Raptor WD740GD? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 har hørt at de nye diskene fra seagate knitrer mye.. snakker da om S-ATA versjonene... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvis du klikker helt på grunn av støy fra HD kan du jo bare putte inn en 2.5" disk beregnet på bærbare. Men da må du ofre litt hastighet og lagringskapasitet selvsagt.... Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 har hørt at de nye diskene fra seagate knitrer mye..snakker da om S-ATA versjonene... Ja disse Seagate Barracuda s-ata diskene bråker vanvittig. Knitrer så jeg holdt på å bli galen. Jeg bytta dem it med 2xwd raptor og 2xwd caviar og støynivåen sanke meget mye faktisk. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har 2 WD caviar disker, de bråker og braker relativt mye. Seagate skal visst være stille gående Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har 2 WD caviar disker, de bråker og braker relativt mye.Seagate skal visst være stille gående Ikke i mitt tilfelle iallefall. seageten knitrer enormt i forhold til wd. Wd har en høyere spinnelyd men jeg legger ikke så godt merke til den utenfor kabinettet sånn som jeg hører knitrelyden utfor kab. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå