Gå til innhold

Hva ske jeg gjøre med q-tec psuen min ?

Anbefalte innlegg

Hei i går bestile jeg meg nytt psu (mist 430 watt) dere skjønner sikkert visst jeg sier Q-tec :p begynner å bli lei det, aldri mer q-tec :D så jeg antar at jeg da har den nye psuen min på fredan, å da lurte jeg på hva skal jeg gjøre med det gamle ? noen forslag ? brenne det vil jeg ikke gjøre, tenkte nesten mer på å ta det med opp te jobben te pappa og la en Lastebil kjøre over det, men jeg er ikke sikker det er derfor jeg spørr dere, så det er bare å komme med forslag :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det hos microplex du bestillte den, da trur du kan få den i morgon. Eg fekk strømforsyningen dagen etter eg hadde bestillt den :wow: . Raskaste leveringen eg har sett :)

Kast q-tec psuen i bosset, det er vell ingen som kjøper ein q-tec psu lengre :p

Lenke til kommentar
Hiv den i søpla før den tar fyr slik som q-tec psuen til en kompis av meg gjorde

Haha tuller du ? tok den virkelig fyr. Å dessuten har jeg sett mange ufornøyde kunder av q-tec. Dem skulle nesten blitt anmeldt.. å forresten har dere sett på komplett, der selger dem nemlig 550 watts q-tec psu te 445,-.. haha :p
Lenke til kommentar

Hadde et gammelt PSU som jeg og noen kamerater av meg lekte oss litt med en gang, fikk et lite anfall av "destruction mode" så fant ut at vi skulle ta en aldri så liten vitenskapelig test: ATX PSU vs .308

Så vi la den pent fra oss på skytebanen og fyrte et skudd med ei .308 rifle på den.

Hvem vant, tja poweret eksploderte i hvert fall, ikke så store bitene igjen av det.

Testet det også på en gammel harddisk og den tok fyr......

Så kan ha mye moro med defekte datadeler ;)

Endret av Viper_Block_50
Lenke til kommentar

Om du er litt sportslig av deg kan du bruke den til å komme i form. Finn en stor passende åpen plass, ta med en passelig mengde "sportslige" kamerater og en kasse øl (man blir tørst av idrett) og bruk den som en friidretts-slegge. Så konkurrerer dere om hvor langt dere klarer å pælme den.

Lykke til.

Endret av hart
Lenke til kommentar

noe av grunnen til at q-tec er så elendige på strømforsyninger er at de bruker billigdeler (kondensatorer, motstandere, spenningsregulerere ol.) stapp en hel del fyrverkeri, kinaputter fyrstikkesker osv. i den og tenn på med ekstra lang lunte ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...