Erijk Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei i går bestile jeg meg nytt psu (mist 430 watt) dere skjønner sikkert visst jeg sier Q-tec begynner å bli lei det, aldri mer q-tec så jeg antar at jeg da har den nye psuen min på fredan, å da lurte jeg på hva skal jeg gjøre med det gamle ? noen forslag ? brenne det vil jeg ikke gjøre, tenkte nesten mer på å ta det med opp te jobben te pappa og la en Lastebil kjøre over det, men jeg er ikke sikker det er derfor jeg spørr dere, så det er bare å komme med forslag Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Var det hos microplex du bestillte den, da trur du kan få den i morgon. Eg fekk strømforsyningen dagen etter eg hadde bestillt den . Raskaste leveringen eg har sett Kast q-tec psuen i bosset, det er vell ingen som kjøper ein q-tec psu lengre Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Skal ikke denne posten ligge under søppel katogorien!? Jeg ville ha satt om volten bakpå PSUen, og satt i kontakten Veldig stort problem må jeg si Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Hehe Zernick, da antare jeg at du ikke bor langt unna sarpsborg da ? Må jo gi litt plage til q-tec psuen, den har gjort meg plaget av støy O.l :P:P:P Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hiv den i søpla før den tar fyr slik som q-tec psuen til en kompis av meg gjorde Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vent til nyttåsraften og bruk den til å antenne raketter med (når du trykker på en knapp fykker rakettene til værs) og den siste GIGANTISKE bomben fester du på selve psu'en... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Hiv den i søpla før den tar fyr slik som q-tec psuen til en kompis av meg gjorde Haha tuller du ? tok den virkelig fyr. Å dessuten har jeg sett mange ufornøyde kunder av q-tec. Dem skulle nesten blitt anmeldt.. å forresten har dere sett på komplett, der selger dem nemlig 550 watts q-tec psu te 445,-.. haha Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) En stor Slege eller slipp den fra 1-20 meters høyde rett ned i betong eller noe annet hardt Endret 23. juni 2004 av MonkyBOY Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hauer skrev: Hehe Zernick, da antare jeg at du ikke bor langt unna sarpsborg da ? Må jo gi litt plage til q-tec psuen, den har gjort meg plaget av støy O.l :P:P:P Bur i Sogn og Fjordane over 450 km til sarpsborg... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Hmm det var jammen meg rask levering kanskje jeg får den i morra da.. Lenke til kommentar
Viper_Block_50 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Hadde et gammelt PSU som jeg og noen kamerater av meg lekte oss litt med en gang, fikk et lite anfall av "destruction mode" så fant ut at vi skulle ta en aldri så liten vitenskapelig test: ATX PSU vs .308 Så vi la den pent fra oss på skytebanen og fyrte et skudd med ei .308 rifle på den. Hvem vant, tja poweret eksploderte i hvert fall, ikke så store bitene igjen av det. Testet det også på en gammel harddisk og den tok fyr...... Så kan ha mye moro med defekte datadeler Endret 23. juni 2004 av Viper_Block_50 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Tror det var en 550w q-tec kompisen min hadde og var vel ikke året gammel heller. Om den var helt i fyr og flamme så kom det rimelig mye røyk ut av den Endret 23. juni 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
hart Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Om du er litt sportslig av deg kan du bruke den til å komme i form. Finn en stor passende åpen plass, ta med en passelig mengde "sportslige" kamerater og en kasse øl (man blir tørst av idrett) og bruk den som en friidretts-slegge. Så konkurrerer dere om hvor langt dere klarer å pælme den. Lykke til. Endret 23. juni 2004 av hart Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Globe skrev: selg den på qxl hehe, sikker på at du får 600for den på qxl, spørsmålet er vel heller om du vil ødelegge vedkommendes pc Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 noe av grunnen til at q-tec er så elendige på strømforsyninger er at de bruker billigdeler (kondensatorer, motstandere, spenningsregulerere ol.) stapp en hel del fyrverkeri, kinaputter fyrstikkesker osv. i den og tenn på med ekstra lang lunte Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Citric : jeg vil jo ikke ødelegge andres pc`er hehe jeg ønsker ikke min verste fiende en gang en q-tec Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er du 16? kjøp lit bensin/tennvæske og hel litt utover qtecen Har vi sett qtecen nei nei den har vi ikke sett men vi har sett en svart sammen smelta ting Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 hmm den var jammen ikke dum den, det som hadde vært litt kult hadde vært og tatt en gammel axe flaske og tatt blåselampa spraya axen sammen med at man brukte blåselampa å svidd den litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå