trool Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 sendte et spørsmål til salgsavdelingen itbutikken i går, og fikk ikke helt det svaret jeg var ute etter: Fra meg: "Hvad_er_problemet ---------- jeg lurte på om prisen for hvert produkt er den som står på itbutikken.no den dagen dere skriver ut faktura eller den dagen jeg bekfrefter bestillingen? bestilte kamera++ på søndag, og nå er bestillingen blitt 200 kr billigere (dere var billigst fra før, ros for det ). pakken er ikke sendt fordi en del av bestillingen ikke var på lager " Svar fra itbutikken: "Selv takk Med Venlig Hilsen Martin Drost/Butikschef IT Butikken Gl Aarhusvej 19/8800 Viborg" nå var kanskje ikke spørsmålet så godt formulert, men dere skjønner hva jeg mener? pluss for rimelig raskt svar Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå er det en stund siden jeg har handlet på itbutikken, men før fikk man i alle fall valg når man sendte bestilling om man ville bli fakturert prisen i bestillingsøyeblikket eller prisen når varen ble sendt. Ellers var jo svaret du fikk festlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå