_dAwn_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Skal ha meg et nytt kabinett. Har sett på dette. Noen som har erfaringer med dette? Med tanke på støy og tempratur. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Anbefaler de kabinettet på det sterkeste! Det har god kvaltiet og støyer lite... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Anbefaler de kabinettet på det sterkeste!Det har god kvaltiet og støyer lite... er de bra de viftene som følger med, med tanke på støy? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja de er passe gode vifter! Sitter her med et PC65USB kabinett og jeg syntes at de viftene var bra, men jeg har bytta ut alle nå. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Ja de er passe gode vifter! Sitter her med et PC65USB kabinett og jeg syntes at de viftene var bra, men jeg har bytta ut alle nå. Hvilken vifter har du byttet ut med? Ser at man kan styre de to viftene i front. Er det vitsen med vifte kontroller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå