Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja, det blir bedre og bedre, men fjern bluren helt en gang Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg liker bluren. Mulig jeg fjerner den om jeg får en ny idé. Her er uansett en ny oppdatering med meny Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Likten fadingen på den røde streken, men fjern i det minste bluren på skrifte i headeren Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ikke ha så store rundinger... Kul side nå.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Likten fadingen på den røde streken, men fjern i det minste bluren på skrifte i headeren Da blir det ihvertfall en kjedelig logo Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Da blir det ihvertfall en kjedelig logo Ja, det beste hadde jo selvfølgelig vært å laget den helt på ny da Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå begynte det å ligne noe ja. Men det er fortsatt veldig kjedelig, og jeg blir fort lei. Du _må_ ha flere farger, ikke på den konfettimåten du allerede har prøvd... Prøv å lage en logo og/eller header med en farge som gir avveksling, og går igjen en annen plass i designet. Det må være en farge som passer though, sjekk ut Colormatch for fargetilpassing eller hva man skal kalle det for. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Begynner å bli litt misfornøyd med designet. Er litt lei det. Vurderer nesten å starte på nytt, men håper på noe friske ideér til å forbedre det jeg allerede har Her er uansett en ny versjon hvor jeg har lagt til en farge ekstra og endret logo. Logoen er jo latterlig dårlig. Må nesten le av meg selv. Er dårlig med ideér for tiden... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Bedre farger i alle fall. Men hele utformingen på siden bidrar sterkt til at ting blir kjedelig, og fargene gjør det vanskelig å lese. Startover er ikke å forakte, selv om jeg ikke liker at folk bare slenger den kommentaren i trynet til folk som er ute etter konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Blir det bedre om dere ser den som dette? Gandalv: Takk. Endelig en liten oppmuntring Purify: Jeg skjønner hva du mener, men det er liksom nekt å starte på nytt nå. Endret 23. juni 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Blir det bedre om dere ser den som dette? Gandalv: Takk. Endelig en liten oppmuntring Purify: Jeg skjønner hva du mener, men det er liksom nekt å starte på nytt nå. Ble bare enda bedre nå, men jeg ville kanskje fada ut linjene som går i headeren (og i det hele tatt laget en headre ) Men fortsett sånn så skal det nok bli bra) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå blir det saker her ja! Det ble nice nå! Synest at du fortsatt kan gjøre sirklene(uendelig med punkt med samme avstand fra et sentrum)litt mindre... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Fiksa sirklene og de trådene. Sjekk siden nå. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ok, here goes. - Fargene formelig skjærer meg i hodet. Svart mot gulbrunt og rødt var ikke pent. - Headeren er veldig kjedelig, og den store røde skrifta blir litt ensom. Skyggene _må_ vekk. Og jeg skjønner ikke helt hva headeren har med jungelen å gjøre. Når det står "jungelen.net" forventer i alle fall jeg å få se noe som gir meg assosiasjoner med jungelen, noe som jeg ikke får av siden din. - Menyen er strekt, dratt og vridd på. Det så ikke pent ut. Hvis du først skal ha en så standard utforming på siden, ville jeg prøvd å få en spennende meny som kunne sprite opp siden uten å trekke oppmerksomheten bort fra innholdet. - Det blir _veldig_ vanskelig å lese det som står i tekstboksen. Dette er pga. fargene som gjør at jeg virkelig må anstrenge meg for å kunne lese noe av det som står der. Med andre ord så er siden ikke lesevennlig samtidig som den ikke er spennende designmessig. Da blir det gjerne kjedelig å henge der. Alt i alt en kjedelig side som setter øynene mine på prøve med sinnsyke kontraster som ikke passer i det hele tatt. Prøv deg ut med Colormatch, så skal du se at det blir mindre skjærende kontraster med en gang. Sorry hvis det ble mye negativt, men jeg likte den ikke at all. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå