Gå til innhold

Lite design til vurdering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynte det å ligne noe ja. Men det er fortsatt veldig kjedelig, og jeg blir fort lei. Du _må_ ha flere farger, ikke på den konfettimåten du allerede har prøvd... Prøv å lage en logo og/eller header med en farge som gir avveksling, og går igjen en annen plass i designet. Det må være en farge som passer though, sjekk ut Colormatch for fargetilpassing eller hva man skal kalle det for.

Lenke til kommentar

Bedre farger i alle fall. Men hele utformingen på siden bidrar sterkt til at ting blir kjedelig, og fargene gjør det vanskelig å lese.

Startover er ikke å forakte, selv om jeg ikke liker at folk bare slenger den kommentaren i trynet til folk som er ute etter konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar

Ok, here goes.

- Fargene formelig skjærer meg i hodet. Svart mot gulbrunt og rødt var ikke pent.

- Headeren er veldig kjedelig, og den store røde skrifta blir litt ensom. Skyggene _må_ vekk. Og jeg skjønner ikke helt hva headeren har med jungelen å gjøre. Når det står "jungelen.net" forventer i alle fall jeg å få se noe som gir meg assosiasjoner med jungelen, noe som jeg ikke får av siden din.

- Menyen er strekt, dratt og vridd på. Det så ikke pent ut. Hvis du først skal ha en så standard utforming på siden, ville jeg prøvd å få en spennende meny som kunne sprite opp siden uten å trekke oppmerksomheten bort fra innholdet.

- Det blir _veldig_ vanskelig å lese det som står i tekstboksen. Dette er pga. fargene som gjør at jeg virkelig må anstrenge meg for å kunne lese noe av det som står der. Med andre ord så er siden ikke lesevennlig samtidig som den ikke er spennende designmessig. Da blir det gjerne kjedelig å henge der.

Alt i alt en kjedelig side som setter øynene mine på prøve med sinnsyke kontraster som ikke passer i det hele tatt. Prøv deg ut med Colormatch, så skal du se at det blir mindre skjærende kontraster med en gang.

Sorry hvis det ble mye negativt, men jeg likte den ikke at all.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...