OscarWoHA Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Morn. Laga et lite design. Er ute etter seriøs kritikk og forslag til forbedringer. Som dere ser er det ingen meny der, så jeg håper noen kan komme med forslag til plassering av en liten meny (Enten knapper eller tekst). Logoen/banneren er ikke direkte pen heller. Fint om dere kunne kommet med innspill. Jeg tror jeg skal kaste banneren jeg bruker nå. Er liksom ikke så flink/fantasifull når det gjelder logoer. Link Endret 23. juni 2004 av CobraM Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Synes det er litt for "blurry". Hadde likt den bedre hvis kantene på headline og selve layouten hadde vært sterkere. Tror en meny hadde passet best på den linja du har under jungelen.net-teksten, plasser menyen helt til høyre. Ganske bra start allikevel, jeg tror det kan bli fint jeg:) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Fikses lett med image - adjustments - levels. (Er det ikke der levels er?) <- EDIT: Hmm... tror jeg tenkte litt feil der... Ellers syns jeg du har litt for få farger. Har du tenkt på meny? Endret 23. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Må lære å lese poster mer nøye Endret 23. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Han spør også etter tips på hvor han skal plassere menyen: Som dere ser er det ingen meny der, så jeg håper noen kan komme med forslag til plassering av en liten meny (Enten knapper eller tekst). Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Du kan jo vere litt utradisjonell og hive inn menyen din under teksten.. Men da må du jo ha overflow: auto på hovedteksten sånn at menyen ikke havner for langt nede.. Endret 23. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Han spør også etter tips på hvor han skal plassere menyen: Som dere ser er det ingen meny der, så jeg håper noen kan komme med forslag til plassering av en liten meny (Enten knapper eller tekst). *Leser posten nøye om igjen * Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Menyen kan jo f.eks plasseres til høyre over den røde streken... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Kanskje det, Mr. Berg. La til en versjon med flere farger. Vet ikke hvordan det ble... Mulig det ser litt ghey ut? Fargerik? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Blitt inspirert av skeive dager eller? Hehe, dropp de fargene... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kunne vært bra det, men synes det ble litt for mørke å kjedelige farger Ang. menyplassering, så kan du jo gøre den røde streken litt større å plassere menyen der Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) alt for blurry og uklart. Var faktisk ubehagelig å lese teksten fordi alt anna tok all oppmerksomheten :\ Trur det hadde vert smart å ha litt skarpare kanter... Edit: og ja, "noobness". Likevell var "noobness redefined" et heller tåpelig uttrykk Endret 23. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Mulig det ser litt ghey ut? Hihi... fikk assosiasjoner til konfetti... Tenkte mer å ha flere helfargede områder kanskje... Og: Kjør det gjennom unsharp mask en gang, vær så snill? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Denne da? Mindre blur - fortsatt ghey Noobness redefined. Vel. Var kanskje ikke så originalt. Heller mer CS. Noe som jeg ikke liker. Driver å overbeviser meg selv her Ok. Skal fjernet de ordene der. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ta vekk blur på de små rundingene også Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Ta vekk "konfettien"... Du kan heller lage siden fargerik på andre måter.. Endret 23. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Er visst bare jeg som liker blur. Tror jeg skal lage sånne streker som tvinner seg rundt hverandre. Vet ikke om det passer helt, jeg. Ble brått skuffa over designet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er visst bare jeg som liker blur. Tror jeg skal lage sånne streker som tvinner seg rundt hverandre. Vet ikke om det passer helt, jeg. Ble brått skuffa over designet. Det høres bedre ut det ja Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Forhåpentligvis bedre? Tatt bort streken som skiller header. Lagt til "tråder". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå