-=EivinD=- Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei! har tenkt å selge unna noe! hva kan jeg få for dette: chieftech big tower, lakkert blå metallic, plexi i både dør i front og den nederste delen! ramma lakkert i gull! dvd og cd rom er lakkert også! 550w psu, husker ikke merket i farta, er gull farga den å, orginalt! med justerbare enermax vifter... tre uv lys rør... viftestyring for 6 vifter, 4 trin løse pluss to 5v/12v/off tre vifter som lyser i uv lys... ide kabler som lyser i uv lys, en kort og en lang... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Eneste PSU' ene jeg kommer på som er lakkert i gullfarge orginalt er Q-tec. Du kan vel prøve deg på 1000kr eller noe. kanskje litt mer. Endret 23. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Shader Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tror du får ca 1000 kr ja... Lenke til kommentar
-=EivinD=- Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Eneste PSU' ene jeg kommer på som er lakkert i gullfarge orginalt er Q-tec. Du kan vel prøve deg på 1000kr eller noe. kanskje litt mer. var q-tec jah!! har vel ikke fått så my skryt den egentli Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 tja, du får ikke mye for den PSU, ikke med tanke på at det er en q-tec, de fleste vet at q-tec PSU'er sucks.. men du kan sikkert få 1000,- om du ikke selger den til en datanerd som vet litt om PC.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du nevner bare at det følger med psu, ikke noe mer. Det er jo kathodene, viftene og viftestyringen så trekker opp. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hva er det egentlig som er så dårlig med Qtek? Bryter de sammen etter en stund, og tar med seg resten av maskina? Leverer en 500-watter bare 200 watt? Faller de fra hverandre? Bråker de mer enn oppgitt? Spiser de kattunger? Har aldri prøvd dette merket selv, turte faktisk ikke etter mye negativ omtale her på forumet... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hva er det egentlig som er så dårlig med Qtek? Bryter de sammen etter en stund, og tar med seg resten av maskina? Leverer en 500-watter bare 200 watt? Faller de fra hverandre? Bråker de mer enn oppgitt? Spiser de kattunger? Har aldri prøvd dette merket selv, turte faktisk ikke etter mye negativ omtale her på forumet... hehe, Qtec har ganske mange misfornøyde kunder.. rett og slett et billigmerke med ganske dårlig kvalitet!! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Ustabile spenninger, og leverer langt under hva som er lovet. Tror også noen har tatt fyr(ikke sikker på dette*) Og støyer. Viss du vil ha mer info ta å søk. Endret 23. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Spiser de kattunger? LOL! Nei men mine 2 bare stoppa å virke. Ikke noe mer liv i dem. Endret 24. juni 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 jeg har en q-tec, det står q-tecnology på den da, men regner med det er samme greiene... min virker fint ennå på tross av at den lager skumle lyder og leverer ustabile spenninger. eks: jeg stiller den på 1.700 volt og da ligger den på 1.700 til 1.750 v. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg har en Q-tec 450W selv, og den funker vel egentlig helt greit. Jeg skal dog ha dobbelt så mye RAM (1024MB brikke til) og muligens et X800pro-kort, og da kan jeg like gjerne hive på en 550W Mist i samme slengen. Oppsettet jeg kjører i dag er: 1024 MB Corsair 400mhz RAM (Gidder ikke å lete opp modellnavn osv. nå, men det er TWINX-PRO) Pentium 4 3.0 ghz Northwood Sapphire Radeon 9800 pro @ XT 1 x 80 GB Maxtor 1 x 120 GB Western Digital Og Q-tec-en har vel i utgangspunktet ikke gjort noe galt. PD-en har stått på uten stopp i to måneder nå, og går som ei klokke enda. Windows XP til tross Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå