Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

høyere pris enn lovet (bluecom)

Anbefalte innlegg

for noen mnd siden hadde jeg problemer med hastigheten til bluecom, jeg kontaktet dem og truet med å bytte isp. jeg fikk beskjed om å sende en mail til kundeservice så skulle de ta seg av saken.

i mailen skrev jeg om problemene og at jeg forventet å få godtgjørelse siden min 1mbit linje bare hadde vært 20prosent i lengre tid.

jeg fikk meget positivt svar, det sto at jeg skulle få 1mnd gratis + nedsatt mnd pris til 349,- på samme linjehastighet. dette hørtes jo meget bra ut med tanke på at prisen for 1mbit da akkurat var satt ned til 449,-.. så jeg gledet meg nesten til regningen skulle komme.

så for noen dager siden kom regningen. 3x 549,- (???).

jeg kontaktet bluecom idag for å fixe dette, men fikk beskjed om at det ikke sto noen plasser at jeg skulle få linja for 349,-.. de mente det skulle være 449,- så jeg fikk beskjed om å vidresende mailen der det sto at jeg skulle få linja for 349,-. det gjorde jeg.

litt senere idag ringte de tilbake å beklaget så masse, hun som sende meg mailen hadde gjort en feil og sett på den første linjehastigheten jeg hadde (720kbit/sec) ENDA jeg hadde hatt 1mbit i snart ett år og i tillegg skreiv 1mbit i den første klagemailen til kundeservice..

noen forslag på hva jeg kan gjøre nå?

kan jeg "tvinge" dem til å gi meg lavere pris? det er jo ikke min feil at de surrer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjaa.. du kan prøve men som regel er det betingelsene / prisene på en isps side som er gjelende uansett hva du enn måtte være så (u)heldig å få opplyst.

enkelte isp'er tar ansvar for dette og vil finne en løsning. Det er urealistisk at de skal selge en linje til deg med rent tap så her ville jeg heller ha prøvd å få tynt ut en ekstra mnds kompensasjon som 'plaster på såret' og heller betalt regningene frem til det evt. skjer. langvarig prisreduksjon vil nok kjapt bli vanskelig å få gjenomslag for men en kompensasjon går som regel gjennom andre kanaler..

men kjipt uansett :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...