Gå til innhold

nye EURO 2004

skilli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg synes faktisk det var bedre en Fifa 2004.

For det første _hater_ jeg OTB-systemet, og heldigvis er det i Euro2004 lagt til en ekstrafunksjon for å sende folk på løp, slik at de av oss som ikke liker det nye systemet får en liten trøst.

Annet jeg likte godt ved spillet:

• Keeper kan felle deg og lage straffe ut av det (nytt)
  • En del nye finter, selv om det ikke er så lett å forutse HVILKEN finte spilleren kommer til å utføre. (å ta tunnel på siste forsvarer er en herlig følelse :D)
  • Vanskeligere å score på langskudd (i Fifa 2004 var det ALT for enkelt).
  • De har beholdt frisparkmodusen fra Fifa2004, som er bra, men jeg savner enda mulighet for å gjøre akkurat hva du vil (ingen skal kunne tvinge deg til å skyte fra 17m)
  • Om du finner en del addons på soccergaming.tv osv, kan du modde spillet til å bli veldig pent og stilig etter hvert.

Ellers kan jeg si at spillet (IGJEN) er elendig programmert, og vil nok for mange være mer en :wallbash: enn en :w00t: fordi det rett og slett er for slappt.

For tredje (!) gang på rad har jeg måtte legge inn custom-hacks i ini- og bigfilene for å kunne spille spillet skikkelig (render_every_ai_frame og vsync osv)

Min konklusjon:

- Har du 400 til overs og liker FIFA-serien; kjøp det.

- Har du lite penger og FIFA2004 fra før, vent til 2005 som kommer til høsten.

(En annen ting jeg vil si, er at utviklerene til EA burde forsette med 2003-versjonen og videreutvikle denne, i stedet for å bygge videre på det uoversiktelige og rotete systemet det har forvillet seg inn i nå. Min mening.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...