skilli Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 er det noen som har kjøpt nye euro 2004? er det et bra spill som er verdt å kjøpe eller? har litt lyst på det. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har spilt det litt. Er veldig likt Fifa 2004, forskjellen er hovedsakelig at nå er det kun europeiske lag osv. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Har spilt det litt. Er veldig likt Fifa 2004, forskjellen er hovedsakelig at nå er det kun europeiske lag osv. Enig med deg der.. Euro 2004 er helt likt. Skulle trodd det var kopiert. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg synes faktisk det var bedre en Fifa 2004. For det første _hater_ jeg OTB-systemet, og heldigvis er det i Euro2004 lagt til en ekstrafunksjon for å sende folk på løp, slik at de av oss som ikke liker det nye systemet får en liten trøst. Annet jeg likte godt ved spillet: Keeper kan felle deg og lage straffe ut av det (nytt) En del nye finter, selv om det ikke er så lett å forutse HVILKEN finte spilleren kommer til å utføre. (å ta tunnel på siste forsvarer er en herlig følelse ) Vanskeligere å score på langskudd (i Fifa 2004 var det ALT for enkelt). De har beholdt frisparkmodusen fra Fifa2004, som er bra, men jeg savner enda mulighet for å gjøre akkurat hva du vil (ingen skal kunne tvinge deg til å skyte fra 17m) Om du finner en del addons på soccergaming.tv osv, kan du modde spillet til å bli veldig pent og stilig etter hvert. Ellers kan jeg si at spillet (IGJEN) er elendig programmert, og vil nok for mange være mer en enn en fordi det rett og slett er for slappt. For tredje (!) gang på rad har jeg måtte legge inn custom-hacks i ini- og bigfilene for å kunne spille spillet skikkelig (render_every_ai_frame og vsync osv) Min konklusjon: - Har du 400 til overs og liker FIFA-serien; kjøp det. - Har du lite penger og FIFA2004 fra før, vent til 2005 som kommer til høsten. (En annen ting jeg vil si, er at utviklerene til EA burde forsette med 2003-versjonen og videreutvikle denne, i stedet for å bygge videre på det uoversiktelige og rotete systemet det har forvillet seg inn i nå. Min mening.) Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Skuffende dårligt spill! man får ikke noe for å vinne EM engang jo! Lenke til kommentar
skilli Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Skuffende dårligt spill! man får ikke noe for å vinne EM engang jo! det jeg fryktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå