Lexuser Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Finnes det noen jakt spill der du skal jakte på fugler å smådyr... eller der du skal jakte på dyr fra istida, F.eks mamut??? EDIT av moderator - Endret emnetittelen Endret 23. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 http://www.gamezone.com/gamesell/p20820.htm Bird hunter Mammutspill: Tviler.. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Du har jo Deer Hunter 2004, da. Kanskje litt store dyr, men spillet skal være bra. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Prøvde Deer Hunter hos en kamerat.. tror du skal være litt jaktfreak for å investere i no sånt. Småstilige effekter, men det å traske rundt i et evig stort terreng med fløyte og andre lokkemidler, et armbrøst og en hagle for å så bruke en goood del tid på å sniffe opp et stakkarslig ensomt dyr gjemt i et kratt blir ikke helt det samme som å snike seg rundt i en bygning. Underholdende ja, men ikke i lengden... Lenke til kommentar
Primator Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Finnes det noen jakt spill der du skal jakte på fugler å smådyr... eller der du skal jakte på dyr fra istida, F.eks mamut??? EDIT av moderator - Endret emnetittelen Deer hunter Dino Chrises Mange jakt spill Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det var et jeg spillte for noen år siden, men husker ikke hva det heter.... Det var gratis eller så var det en demo jeg spillte og tror det hette Natural Hunter eller noe. Er det noen som vet hvilket spill jeg mener er det fint om dere sier det. Ellers er det Deer Hunter som er ganske bra om du vil jakte på VANLIGE dyr og ikke dinosaurer. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Eller der du skal jakte på dyr fra istida, F.eks mamut??? :!: :!: :!: Skulle likt å se det.... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 ...så har du gode gamle Duck hunt til Nintendo , men du skulle visst ha til pc, kanskje? Kan dog bruke emulator... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Manhunt Deer avenger 4 -For all del ikke kjøp Bird Hunter, det er ikke det beste spillet i sjangeren for å si det sånn! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Manhunt Deer avenger 4 -For all del ikke kjøp Bird Hunter, det er ikke det beste spillet i sjangeren for å si det sånn! Hmm, når jakta man dyr i Manhunt ? Greit nok at det kommer en gris med motorsag på slutten av spillet, men ser ærlig talt ikke på det som et jaktspill av den grunn Lenke til kommentar
Lexuser Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Flere foreslag?? Må være litt nye spill helst fra i år eller i fjord... Er blitt heilt avhengi av jakt spill Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Manhunt Deer avenger 4 -For all del ikke kjøp Bird Hunter, det er ikke det beste spillet i sjangeren for å si det sånn! Hmm, når jakta man dyr i Manhunt ? Greit nok at det kommer en gris med motorsag på slutten av spillet, men ser ærlig talt ikke på det som et jaktspill av den grunn var ironisk da, tenkte navnet "hunt" = jakt, var litt dårlig, jeg må inrømme det. Lenke til kommentar
nlaBlah Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 ...så har du gode gamle Duck hunt til Nintendo , men du skulle visst ha til pc, kanskje? Kan dog bruke emulator... http://web.ics.purdue.edu/~jslack/duckhunt.php =þ Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg så ett gammelt jaktspill på en butikk en gang, det hadde ett navn på bare 3 bokstaver. Grafikken var gammel og lignet litt på Mario64 grafikken, det var sånn tegneserieaktig preg over spillet. Du kunne velge våpen, blant annet var det minigun og basooka i arsenalet, og det skulle også gå ann å velge hvilke dyr man ville jakte på! Egentlig dreier det seg mere om slakting enn jakt, se på det som en blanding av UT2k4 og Deer Hunter 4 Vet noen hva dette spillet heter? 3 bokstaver altså bare, jeg er ganske sikker på at bokstaven J eller N, eller begge, er med i navnet. Hvertfall en av de tror jeg er med. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hehe bra du er sikker på noe Lenke til kommentar
Blyfri Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Vet noen hva dette spillet heter? 3 bokstaver altså bare, jeg er ganske sikker på at bokstaven J eller N, eller begge, er med i navnet. Hvertfall en av de tror jeg er med. Ja det heter NBK, det er en forkortelse for Natural Born Killers, du kan skyte kropsdeler av bla. hvite kaniner og hjorteunger(ligner på Bambi :!: ) på demoen. (heter det ikke NBK: Natural Born Killers så heter det NFK: Natural Faun(???) Killers ) Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 ...eller så kan man jo alltid gå for backpacker - og ta jegerprøven Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Carnivores 2 var stort. Bare synd at det ikke virker i Win2k. For de som ikke har prøvd det; Du jakter på dinosaurer. Velg våpen og utstyr, gå rundt på en stor tropisk øy, rop "kallerop", skyt dinosaur. Dette høres kanskje enkelt ut, men i det en (eller flere) store T-Rex kommer løpende mot deg blir det for panikk Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hunting unlimeted 2 er jo ganske bra da. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hunting Unlimited er faktisk genialt! Utrolig stemningsfullt og bra jaktspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå