Gå til innhold

Må mIRC registreres etter 30 dager?

Anbefalte innlegg

Jeg har mIRC versjon 6.14, som kan brukes i 30 dager før man må betale for det. I tidligere versjoner har det imidlertid vært mulig å fortsette å bruke det etter at 30 dager er gått; er dette fortsatt mulig?

Hvis ikke, finnes det noen gode (gratis) alternativer til mIRC, eller er mIRC verdt de 20 dollarene det koster?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
XChat eller irssi (:love:) er kjempegode, om ikke bedre, alternativer.

*kosepå irssi*

Altså, det var helt utrolig å gå over til irssi, etter jeg ble kjent med programmet så har jeg aldri følt for noe annet program i det hele tatt.

mIRC er en flott klient - spesielt med all programmeringsopplegget. Men selv en VIRKELIG mIRC fanatiker (en kamerat) bruker irssi selv (selv om han sier at Linux/irssi og alt jeg bruker suger - bare for å plage meg selvfølgelig). Selv om han bruker irssi til skikkelig IRC så fyrer han støtt og stadig opp mIRC for å scripte litt o.l.

Hadde også en annen kamerat som gikk ifra mIRC til irssi etter han hadde sagt hvor mye det sugde i flere måneder :p - irssi er go'klienten ;) (men du bør ha tilgang til et Linux shell for å kunne benytte deg av den fulle glede)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...